login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Site beginnen.

Offline burdy92 - 01/07/2005 14:35 (laatste wijziging 01/07/2005 15:07)
Avatar van burdy92HTML interesse Hey mensen,
ik ben eigenlijk op zoek naar iemand die redelijk php kan (ik kan ook wel redelijk overweg met php en mysql) , die samen emt mij een site over avan alles wil gaanm oprichten, met bijv: msn emoticons, avaters, naam-maker en een gamegedeelte zoals: alles over games, cheats, en meer.. misschien kunnen we nog meer uitbreiden, als je dat wel wil gaan doen emt mij kun je me wel ffe toevoegen op msn: burdy92@hotmail.com of gewoon een e-mail sturen;)... ik heb betaalde webhosting www.bernostyle.nl dus daar kunnen we wel alles opzetten..

edit: lees dit eerst ffe voordat je gaat posten, ik wil eigenlijk graag verder met www.bernostyle.nl/site dat we dien gaan u9itbreiden en zo met vele leuke dingen:P interesse kun je alsnog posten:P

grtz burdy..

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline RickyB - 01/07/2005 14:38 (laatste wijziging 01/07/2005 14:48)
Avatar van RickyB Onbekend ik zoek ook nog zo iemand maar ik denk niet dat dit echt is wat je zoekt.
als jij dit nou ook wilt (met mij maken)(ik ben al een tijdje bezig) kunnen we de ideeen van jou er ook op maken.
hij is nog oerlelijk, want ik kan niet designen.

http://rickyb.thijma.nl

edit het is nog maar een begin. ik wil er ook C, C++ en C# tutorials op doen, om het een beetje appart te maken, maar ik kan dat zelf allemaal niet dus daar heb ik ook nog iemand voor nodig.

edit edit vind jij het leuk zoiets te maken of niet?

edit edit edit niet echt goed nee, maar ik word wel steeds beter. ik kan niet echt bijv. een forum uit mijn hoofd maken, maar met alle tuts op deze site kom ik er meestal wel.
meestal pas ik een script aan.
ik neem allemaal kleine scriptjes en die koppel ik en bereid ik uit.

edit edit edit edit
je kan wel ff inloggen met gebruikersnaam: demo wachtwoord demo.
me forum doet het ff niet meer maar daar kom ik ook wel weer uit.
als je het nix vind, moet je het niet doen.
Offline burdy92 - 01/07/2005 14:39 (laatste wijziging 01/07/2005 14:41)
Avatar van burdy92 HTML interesse hmm misschien kunnen we wel zoiets doen, ik heb zelf ook al een design met scripting: http://www.bernostyle.nl/site

edit: kun je een beetje scripten dan? want aan iemadn die nix kan heb ik niet veel:p en trouwens dat design is nog niet zo lelijk van je hoor;)
Offline burdy92 - 01/07/2005 14:57 (laatste wijziging 01/07/2005 17:02)
Avatar van burdy92 HTML interesse prorsoft, sorry?

en @rickyB: voeg me gwoon ffe op msn toe;)

edit: miss als je wil kunnen we verder gaan emt: www.bernostyle.nl/site als je dat goed vindt:p want ben al best ver,

zij er mensen die willen?
Offline Duikboot - 01/07/2005 17:39
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Valt dit niet onder het topic "Samenwerken" ?
Offline burdy92 - 01/07/2005 21:26 (laatste wijziging 02/07/2005 11:42)
Avatar van burdy92 HTML interesse Ik zoek nu gewoon iemand die met mij verder wil gaan met: www.bernostyle.nl/site we hebben dan al een naam: beza.. is altijd nog in overleg te veranderen als je het er echt neit mee eens bent,, maar ik wil gewoon nog iemand hebben die mij helpt met scripten en gewoon wat beter leren kennen,, gewoon een leuke website maken..

Interesse hoor ik graag in deze topic of pm me of add me: burdy92@hotmail.com ....

edit: helemaal niemand?

Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s