login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Ondertitels bij DivX

Offline Duikboot - 30/06/2005 12:55
Avatar van DuikbootGrafische gevorderde Hey,

Ik weet niet of dit topic hier hoor, en überhaupt wel mag hier, maar niet geschoten is altijd mis. Ik heb een aantal DivX films, maar nu wil ik hier ondertitels bij hebben. Die dingen downloaden is geen probleem, en ook voor de pc heb ik een player die de ondertitels eronder zet (dus met dat proggie heb ik wel ondertitels als ik de film op de pc kijk) maar hoe ik nu ondertitels letterlijk in een film kan zetten dat mijn DVD-speler (met DivX uiteraard) ze ook lust. Moet ik daarvoor de ondertitels in het filmbestand zetten? Of lusten de DivX spelers ook .srt bestanden en zet hij dan de ondertitels erbij? Heeft iemand hier ervaring mee, of weet hij/zij hoe je dit voor elkaar krijgt. Als ik zoek op Google krijg ik wel allemaal leuke proggies voor op de pc, maar echt ondertitels voor de dvd-speler kom ik niet tegen.

PS: Als dit niet mag op sitemasters moet een mod/admin deze maar even sluiten of verwijderen, dan zoek ik ergens anders verder 

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ontani - 30/06/2005 12:57
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
het is heel veel moeite om het voor mekaar te krijgen. maar hier is de oplossing:
http://members....%20vcd.htm
Offline Duikboot - 30/06/2005 12:59
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Dat heb ik er wel voor over Maar word de kwaliteit van de film dan niet verkracht?
Offline Ontani - 30/06/2005 13:01
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
nope, helemaal niet die blijft perfect, onthoud een computerscherm heeft een betere resolutie als een tv scherm. tv scherm kun je de pixels echt zien bij een computerscherm is het al bijna onmogelijk.
Offline Duikboot - 30/06/2005 13:29
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Heb ik wat te doen in de vakantie, bedankt Ontani  
Offline Dennis - 30/06/2005 13:36
Avatar van Dennis Gouden medaille

Grafische expert
Heb er wel wat ervaringen in!:D

Maar ik zou deze tut gebruiken:

http://www.divx...amp;id=122

Een stuk makkelijker!:cool:
Offline Duikboot - 30/06/2005 15:42 (laatste wijziging 01/07/2005 17:36)
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Die ziet er ook heel goed uit. Ik ga ze allebei zeker een keer proberen. Kijken welke het beste, en het makkelijkst werkt. Bedankt 

EDIT: Die dvd-speler met DivX die ik gekocht heb bespaard me een hoop gedoe. Het ding lust die .srt bestanden gewoon en plakt die erbij. Scheelt weer . Nu alleen nog uitzoeken waarom hij sommige dingen niet pakt, die wel aan alle eisen voldoen....
Offline Thomas - 01/07/2005 17:59
Avatar van Thomas Moderator Wat je ook kan doen is een SVCD (? of een andere video-kabel) kabeltje van je vid-kaart naar je TV trekken - de meeste nieuwere TV's en de wat duurdere videokaarten hebben daar wel aansluitingen voor.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s