login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

E-shop

Offline Stijn - 23/06/2005 23:27
Avatar van StijnPHP expert Hallo

Ik moet voor iemand een E-shop maken, zo'n E-store hé . Maar wat komt daar eigenlijk bij kijken. Daarmee bedoel ik qua betalingen etc... Zit er daar een bepaalde technologie achter of hoe moet ik dit regelen. Heb een account bij PayPal. Ze zouden misschien daar eens een tut van kunnen maken (tip ) maar dit terzijde. Weet er iemand hoe ik dit zou kunnen doen?

Ik weet wel dat een mandje met items altijd belangrijk is, een goed overzicht van aangekochte goederen etc. Een mooie etalage,... dat weet ik maar de betalingen 

bedankt stijn 

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline yannick - 23/06/2005 23:41
Avatar van yannick PHP interesse Hey stijn,

zo laat nog op ?
vankantie zeker ? 

Ja hier moet je voor betalen hoor 

Bij: www.2checkout.com

kun je je registreren en dan producten aanmaken die jij kan linken uit je systeem ...

Je moet wel eerst 49$ betallen 

Misschien zijn er nog gratisen maar die zijn misschien niet zo goed te vertrouwen 

Greetzzz^^
Offline zointer - 24/06/2005 07:43
Avatar van zointer HTML gevorderde kijk eens bijhotscripts er staan der heel wat tussen voor ideen
Offline Stijn - 24/06/2005 10:03
Avatar van Stijn PHP expert Heb zo'n dik boek over Dreamweaver MX en daarin leggen ze wel uit hoe je zo'n E-Store in elkaar steekt maar ze leggen niet uit qua betalingen. Like PayPal etc . Ga eens een mail sturen naar PayPal zelf, misschien kunnen zij mij helpen 
Offline Legolas - 24/06/2005 10:04
Avatar van Legolas Onbekend stuur anders een pm aan prorsoft (van hier), die heeft ook een account bij paypal (via pro-rsoft.com)
Offline prorsoft - 24/06/2005 15:54 (laatste wijziging 24/06/2005 15:55)
Avatar van prorsoft PHP gevorderde ik kan het wel uitleggen hoe je zoiets moet doen, doe maar via MSN (als je dat hebt): reinier_deblois@hotmail.com

@Legolas: 

PS. PayPal is gratis, maar bij het ontvangen van betalingen gaat er iets van 0,4% vanaf ofzow.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s