login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Waarom geen plaats voor AS scripts?

Offline TheSilent - 20/06/2005 18:24
Avatar van TheSilentHTML interesse Ik vroeg me eigenlijk af waarom er voor AS (actionscript) geen plaatsje was, terwijl dat wel aangegeven staat...
Citaat:
In deze categorie komen de scripts te staan die niet in de bovenstaande categorieën thuis horen. HTML, CSS, CGI/PERL, Flash Actionscript , VBscript, Mirc scripts, ...

Ben ik nu heel erg scheel ofwat?:-)

Maar uhm, Ik denk wel dat het meer succes zou hebben dan pakweg DHTML...

Dat is eigenlijk wat ik me afvroeg^^ ...

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Legolas - 20/06/2005 18:28
Avatar van Legolas Onbekend Ik denk dat de crew dat nog is vergeten te updaten, elke mens maakt fouten, volgens mij:p
Je hebt wel gelijk...
Offline vinTage - 20/06/2005 18:29
Avatar van vinTage Nieuw lid Die is er bewust nog niet, omdat flash nog niet populair genoeg is/was op sima, hij is er btw wel, maar ik weet niet of leden die kunnen zien.
Offline Legolas - 20/06/2005 18:55 (laatste wijziging 20/06/2005 18:58)
Avatar van Legolas Onbekend Ik zag net via online leden dat vinTage een flash categorie heeft aangemaakt bij scripts, alleen die zie ik nog niet bij de mainpage van scripts:)

Hier

vinTage edit: vieze gluurder , zoals ik al zei WAS die er al !
Offline Maarten - 20/06/2005 19:16 (laatste wijziging 20/06/2005 19:54)
Avatar van Maarten Erelid Die categorie staat nog niet op punt, er moeten nog categorieën bijkomen en aan beetje grondscriptjes, zodat die niet helemaal leeg is. Er komt wel een nieuwsbericht als het er is, don't worry.

edit: als jullie categoriëen weten waarin je AS kan onderverdelen kan je die PM'en, en als jullie scripts hebben voor in de reeds aangemaakt cats zijn die zeker ook welkom.
Offline TheSilent - 20/06/2005 20:34
Avatar van TheSilent HTML interesse Ik verwijt het jullie ook niet hoor!^^

Maar dan weet ik dat ook alweer he:-)

Hartelijk dank voor het antwoord, en laat ons hopen dat het er snel kan komen:)
Offline remcobers - 20/06/2005 21:04
Avatar van remcobers PHP expert Maar je kan al wel scripten toevoegen maar je ziet de categorie nog niet :S
Offline Gerard - 20/06/2005 23:34
Citaat:
Murfy
Die categorie staat nog niet op punt, er moeten nog categorieën bijkomen en aan beetje grondscriptjes, zodat die niet helemaal leeg is.

snappievoulezvouz?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.187s