login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

linux

Offline Celehahn - 17/06/2005 20:59
Avatar van CelehahnLid er is nu een programma op de markt met een live cd.deze cd kan toegang krijgen tot al je bestanden zonder maar één paswoord te kennen.ik ken niet de preciese naam,maar bestaan daar al beveilingen voor?

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline jasperken - 17/06/2005 21:10
Avatar van jasperken PHP interesse waarom moet je daarvoor een beveiliging hebben? als je je er echt tegen wil beveiligen haal er dan gewoon je cdrom station uit 
Offline ranco - 17/06/2005 21:15
Avatar van ranco PHP gevorderde In linux kun je bestanden/mappen ook beveiligen tegen bepaalde groepen (Gebruiker - Groepen - En andere), Wanneer je het bestand alleen toegankelijk maakt voor jezelf
(yastcode: chmod go-r-w-x jebestand )

Dan is het bestand ook veilig.....
Offline cloudstrife - 18/06/2005 10:04
Avatar van cloudstrife PHP beginner Met een live versie kan je toch altijd aan je bestanden? En die versies zijn toch al lang uit? Knoppix en dergelijke? Ik heb een live versie van winxp liggen voor het geval er iets crashed en dan kan ik altijd mijn bestanden nog overplaatsen als dit nodig is.
Offline Ontani - 18/06/2005 12:23
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
daar ging het nu net niet om, da was nu juist het probleem van die live versies, iedereen zou een live versie op die pc kunnen runnen en alle bestanden verwijderen/aanpassen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.206s