login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

gratis hosting en eventueel gratis domein

Offline themaster - 12/06/2005 17:20
ff een berichtje voor de mensen die nog steeds op zoek zijn naar gratis hosting en eventueel een domeinnaam. ik weet namelijk een site waar je een gratis hostingpakket kunt krijgen. ook kun je een domein krijgen. Ik heb het zelf ook en het is een zeer stabiele gratis dienst. Als het je iets lijkt mag je me wel ff een mailtje sturen op robbin002@gmail.com

gr. Robbin

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline BigBug - 12/06/2005 17:24
Avatar van BigBug PHP expert Uhmm... wat voor domeinnaam... ?
Offline flyingdragon - 12/06/2005 17:28
Avatar van flyingdragon PHP beginner wat voor domeinnaam?
reclame?
zijn er regels of verplichtingen?

kan je niet gewoon die site hier posten?
Offline themaster - 12/06/2005 17:32
Avatar van themaster Lid .nl .com .net .org

Offline simontjeuh - 12/06/2005 17:57
Avatar van simontjeuh HTML interesse vind ik ook raar dat je die site niet wil posten...
of zet hem gewoon bij gratis hosten
Offline MechaVore - 12/06/2005 18:00
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
ja ik wil wel een gratis .nl domein naam . Alleen kun je me dat waarschijnlijk toch niet geven ..
Offline lau - 12/06/2005 18:21
Avatar van lau HTML interesse Jah.. ik wil ook wel gratis zooi... waarom plaats je de site niet gewoon 
Offline Maarten - 12/06/2005 18:35
Avatar van Maarten Erelid Omdat het onzin is duuh. Ik zie niet in waarom dit topic nog open zou moeten blijven? Post hem gewoon bij gratis hosts...
Offline zwobbel - 12/06/2005 18:38
Avatar van zwobbel PHP gevorderde Oke ik leg het wel even uit wat je moet doen:
het moet als volgt: je gaat naar http://www.veiling-site.com/ Op deze pagina zie je een link naar de site van ebay. Als je hierop klikt kom je op de belgische ebay site. je klikt bovenaan op inschrijven. Wanneer je je ingeschreven hebt krijg je een bevestigingsmail van ebay. Hierin staat een button waarop je moet klikken om je inschrijving te voltooien. Hier klik je dus op. hierna krijg je een tweede mail met als onderwerp: welkom bij ebay. Het onderwerp hiervan verander je in: zwobbel Wanneer je deze mail doorstuurt naar info@gratishostingendomein.info kun je jezelf aanmelden op www.rringtones.net waar je je gratis domein en hostingpakket kunt aanmaken. Vergeet dus niet om de tweede mail door te sturen naar info@gratishostingendomein.info met als onderwerp: themaster. uitleg:
rrintones.net haalt hun inkomsten uit ebay. Ebay is namelijk hun adverteerder. wanneer je ingeschreven bent bij ebay ontvangt rringtones.net een bepaald geldbedrag waana ze je toelaten en je je dus kunt inschrijven......
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.183s