ik stel een vraag voor een vriend (hij weet niet waar hij zoiets moet stellen ) : hij komt in zijn adresbalk, ook bv. in de forms waar hij bv. zijn startpagina moet instellen websiteadressen tegen die niet bij zijn favorieten of wanneer hij zijn geschiedenis wist niet weg willen... hij wil deze perse weg omdat deze blijken offline te zijn en hij ze totaal niet kent!!!
ja, dat zal wel, maar euhm, ik denk dat er zo een artikel zit in microft knowledge bank zit.
kijk daar even voor het antwoord, en nog iets, voor je in het register begint te prutsen, best even een back up van het register nemen ;)
in de wat? kan je een beetje duidelijker zijn? (miss staat dat in dat artikel maar: kan je miss niet ergens het autoaanvullen van je windows ofzo wissen?)
weet je miss de juiste URL ik bedoel dan: de url van het betreffende artikel, want anders kan ik nog lang zoeken denk ik... (heb al zitten zoeken hoor)
alvast bedankt.
nog andere oplossingen nog altijd welkom
hij heeft het wat omslachtig aangepakt maar ik weet niet of het werkt? --> hij heeft xp dus hij heeft een nieuwe gebruiker aangemaakt en de andere gewoon verwijdert...
ik weet niet waarom hij er zo veel moeite voor deed... miss louche websites?
maar lukt deze methode...?ik bedoel dan wordt dat dan volledig van de computer gewist?