login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

domein zoeken

Offline webbiexl - 24/05/2005 14:09
Avatar van webbiexlPHP interesse weet iemand hier toevallig of je een eigenaar van een bepaald domein kan vinden????
het domein wat ik wil is bezet maar niet in gebruik... hij geeft ook niet aan bij wie het domein is vastgelegd... weet iemand hoe ik daar achter kom????

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Tuinstoel - 24/05/2005 14:14
Avatar van Tuinstoel PHP expert OP www.sidn.nl kun je adresgegevens opvragen.
Offline zointer - 24/05/2005 14:18
Avatar van zointer HTML gevorderde of www.dns.be

http://www.google.be/search?hl=nl&q=whois

wat een dome vraag zeg^^
Offline webbiexl - 24/05/2005 14:49 (laatste wijziging 24/05/2005 14:51)
Avatar van webbiexl PHP interesse hey niet zo he! vragen zijn niet dom... ik heb nog nooit een domein vastgelegd/geregistreerd, vriend hoe moet ik dan uberhaupt weten waar k dan zoies moet opzoeken
als ik het al had geweten en het dan had gevraagd was het dom geweest
Offline Gerard - 24/05/2005 14:52
Avatar van Gerard Ouwe rakker Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden. En die zie ik al 1! hihi
Offline webbiexl - 24/05/2005 14:59
Avatar van webbiexl PHP interesse meaning die van jezelf??? want die is wel heel offtopic vin je niet???
Ik heb gevonden wat ik zocht dank u!
Offline zointer - 24/05/2005 15:15
Avatar van zointer HTML gevorderde @webbiexl
Als een domeinnaam geregt is dan is er steeds een naam van een eigennaar ook al is het domein niet ingebruik

Nu even je vraag bekijken
Citaat:
weet iemand hier toevallig of je een eigenaar van een bepaald domein kan vinden????
het domein wat ik wil is bezet maar niet in gebruik... hij geeft ook niet aan bij wie het domein is vastgelegd... weet iemand hoe ik daar achter kom????

Dus hier zeg je dat je hebt gekeken en deze is bezet maar niet ingebruik.
je zegt ook dat deze niet aangegeven is door wie dat kan.
Als het hosting bedrijf waar je op zoekt deze niet weergeeft zoals hier vb http://www.je-eigen-domein.nl/domeincheck.php

Citaat:
hey niet zo he! vragen zijn niet dom... ik heb nog nooit een domein vastgelegd/geregistreerd, vriend hoe moet ik dan uberhaupt weten waar k dan zoies moet opzoeken
als ik het al had geweten en het dan had gevraagd was het dom geweest

dat je nog nooit een domein hebt geregt is mogelijk
maar je weet toch hoe er een te zoeken en weten of hij bezet is of niet(sta in je eerste post)
maar had je de zoekfunctie gebruikt dan hoefde deze topic er zeker niet zijn
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.249s