login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

standaard index weghalen

Offline Duikboot - 29/09/2004 16:43
Avatar van DuikbootGrafische gevorderde Ik heb sinds vandaag mijn hosting gekregen en heb alles op de ftp gezet, alleen als ik mijn site bezoek krijg ik de standaard digitalus pagina. Maar als ik in de ftp kijk zie ik nergens die index staan. Weet iemand een mogelijke oplossing om dit op te lossen?

http://www.moviedimension.nl is het probleem te zien.

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Tuinstoel - 29/09/2004 16:45
Avatar van Tuinstoel PHP expert http://digitalu...amp;lang=1 De helpdesk ;)

Zet het wel in de goeie map! Iets van var\html\www\ blabla ofzoiets in die volgorde.
Offline Duikboot - 29/09/2004 16:46 (laatste wijziging 29/09/2004 17:33)
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Ja, ik zal even mailen, maar die handel mappen die je normaal altijd ziet heb ik niet gekregen, ik zie helemaal niets. Ik zal voor de zekerheid zelf een map public_html aanmaken, kijken of dat suc6 geeft.

Edit: heb het voor elkaar, alleen de connectie naar de db wil nog niet echt vlotten. Ik krijg de volgende error:
Warning: mysql_connect(): Access denied for user: 'movied@localhost' (Using password: NO) in /var/www/html/config.php on line 14
I cannot connect to the database because: Access denied for user: 'movied@localhost' (Using password: NO)

Maar ik heb alles als het goed is goed ingevuld, geen password, localhost en de username ook. Wat moet ik veranderen?
Offline twopeak - 29/09/2004 17:39
Avatar van twopeak Gouden medaille

PHP ver gevorderde
oe geen paswoord? dat verwondert me tenzeerste!
vaak gebruiken hosters voor de mysql hetzelfde paswoord als voor je ftp en andere... probeer dat eens?
Offline infinity - 29/09/2004 17:39
Avatar van infinity Gouden medaille

Grafische gevorderde
Using password: NO ??? gebruik je wel een password op je database? en heb je dr gebruikers enzo wel goed ingesteld op je controle paneel?
Offline Duikboot - 29/09/2004 17:41 (laatste wijziging 29/09/2004 19:11)
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde als het goed is wel, ik zie wel administrator name staan bij de mysql settings. Ik zal eens dat wachtwoord erbij zette, maar volgens mij werkt dat niet als je password: NO hebt staan.

edit: snap er nix van, wat ik oowk verander, meewerken doetie nie :S

EDIT2: Sry, had het w8woord vergete in te vulle (erge noob actie van me )
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.18s