Ik denk dat dat alleen maar gaat als je of een dedicated server voor jezelf hebt en je het aan die kant regelt OF dat je de gebruikers alleen de websites laat uploaden via HTTP zodat je zelf die tekst erin propt.
edit: misschien dat je iets kan doen met .htaccess ofzo... kweetnie
ja ik heb wel een soort WebFTP gemaakt, maar dan elke keer als je iets van de site af haalt en het weer upload komt er nog een reclametje erbij.
Trouwens, FTP adres geven aan gebruikers is wel zo handig voor ze...
.htaccess... daar d8 ik ook aan, maar hoe doe je zoiets?
ok maar als de user nou eens al gebruikmaakt van ob's?
en waar moet ik het zetten, dat .htaccess? in de public_html? of in de pro-rsoft.com map?
en nu krijgt mijn eigen site ook reclame, hoe doe ik dan dat mijn eigen site zonder reclame is?
kijk: je hebt bijv. members.pro-rsoft.com, weet ik goed he^^;-), hoe zou dat nou komen:D
Dan zet je dus de .htacces in die map en het zou het moeten doen denk ik.
@Legolas: er bestaat helemaal geen members.pro-rsoft.com;-)
iedereen heeft een eigen subdomein
EDIT: ik kan in de php reclame code kijken of het niet in die of die subdomein staat, maar dan kunnen de users wel problemen krijgen als ze ook ob's gebruiken. Kan ik mss de ob een naam geven?
en in welke map moet ik het .htaccess bestand zetten? in de public_html of in de pro-rsoft.com domein map?
PS. Fenrir; als het nou een HTML pagina van de user is? daar kan je tog niet een php code in zetten? Of voertie de code eerst uit voordat het erin wordt gezet?
Zonee, dan zou ik het met JavaScript kunnen doen.
hoeft niet
ik heb het al opgelost
ik heb gewoon in DirectAdmin een Apache Handler toegevoegd:
application/x-httpd-php
met de extensies:
html htm
en nu voegtie ook reclame toe aan HTML pagina's, en HTML pagina's parset ie nu ook als PHP, dus hij zeurt niet over de code!!
Dat kan ook, maar mensen gaan dat niet leuk vinden als ze php-code in een html bestand willen zetten. Dus dat de code gewoon getoond wordt, en niet geparsed. Maar je moet het zelf weten .