login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

verschil in statistiek

Offline spikepinneke - 02/05/2005 13:03
Avatar van spikepinnekeHTML interesse om het aantal bezoekers op mijn site te tellen gebruik ik belstat.be maar nu heb ik zelf (en met hulp van sitemasters) ook een tellersscript gemaakt, maar er treden grote verschillen op in aantal bezoekers. Wat is nu correct mijn script of belstat.

mijn script plaats een cookie die voor de resterende tijd van die dag blijft staan en kijkt ook naar de ip.

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn1989 - 02/05/2005 13:25
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Jou script! Lokale scripts werken altijd beter, dan netstat, belstat etc... maar het is miss slimmer om een teller te maken die alle ip's in een database zet,.. en het aantal hits te tellen.
Offline spikepinneke - 02/05/2005 15:49
Avatar van spikepinneke HTML interesse ja maar in belgie heb je geen vast ip adres hé, dus kan je de site twee maal per dag bezoeken met een verschillend ip.
Offline Gerard - 02/05/2005 16:17
Citaat:
Jou script! Lokale scripts werken altijd beter, dan netstat, belstat etc... maar het is miss slimmer om een teller te maken die alle ip's in een database zet,.. en het aantal hits te tellen.

Niet elke client onthoud cookies

Citaat:
ja maar in belgie heb je geen vast ip adres hé, dus kan je de site twee maal per dag bezoeken met een verschillend ip.

Daar zal die andere site waarschijnlijk ook wel mee zitten denk ik.
Offline spikepinneke - 02/05/2005 16:31
Avatar van spikepinneke HTML interesse ja daarom combineer ik de twee, als er geen cookie staat kijkt hij in de tabel of het ip adres al voor komt.

Dus ik denk dat mijn script nauwkeuriger.
Offline Gerard - 02/05/2005 16:32
Avatar van Gerard Ouwe rakker dat denk ik dan ook ja..
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.182s