login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Inloggen voor leden maar HOE

Offline Marxo - 29/04/2005 20:13
Avatar van MarxoNieuw lid is er iemand die enig idee heeft hoe ik op mijn site een aanmeld pagina kan maken zodat leden en niet leden onderscheid hebben binnen de website
P.s. ik werk via frontpage, en mijn provider ondersteunt alleen FTP dus geen PHP of ASP:o

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Tuinstoel - 29/04/2005 20:15
Avatar van Tuinstoel PHP expert Dan kun je het gerust vergeten . Zoek eens naar een host die wel php ondersteunt, en neem wat tutorials door! Ik ben zeker dat je er wat van opsteekt.
Offline xSc - 29/04/2005 20:15
Avatar van xSc Onbekend FTP is een protocol en PHP/ASP een scripttaal.

Dat is totaal niet te vergelijken! Ik heb geen verstand van Frontpage, maar wat ik wel weet is dat Frontpage een aantal modules heeft. Zoek daar eens in.
Offline rutgerp - 29/04/2005 20:27
Avatar van rutgerp HTML interesse ik heb zelf frontpage 2003 maar je kan niets met een ledensysteem.

je hebt alleen van die counters enz

ik weet echt niet hoe je dit moet aanpakken als je een veilig login systeem wild hebben

misschien kan je een email sturen naar diegene die zich registreert en daarin de passzetten ofzo??:'(
Offline CelestialCelebi - 29/04/2005 20:56 (laatste wijziging 29/04/2005 20:56)
Avatar van CelestialCelebi PHP gevorderde Nee, een veilig inlogscript werkt met een activatiecode (die NIET op basis van de invoer wordt gemaakt).
Offline Klopper - 29/04/2005 22:03
Avatar van Klopper HTML interesse FTP = FronTPage??
of
FTP = File Transfer Protocol??

En anders kan je nog gaan werken met .htaccess en .htpasswd
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s