login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

prijzen.. hoeveel te vragen..

Offline PeterBuring - 28/04/2005 11:14
Avatar van PeterBuringHTML beginner laatste tijd word ik steeds vaker benadert door mensen om een site voor ze te maken. En dan niet gewone bullshit sites maar sites aangepast naar de wensen en dergelijke van een bedrijf / winkel.
Ik doe dit natuurlijk met plezier voor ze, maar ik hang er liever toch wel een klein prijsje aan aangezien er wel gemiddeld 1,5 a 2 maand werk in gaat zitten..
Mijn vragen...:
Hoeveel moet ik vragen?
wat vragen jullie?

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Thijs - 28/04/2005 11:36
Avatar van Thijs Crew hosting @ jopiegoekopi:
Zo'n soort commentaar heeft niets met deze thread te maken, dus laat de volgende keer maar achterwege.

@ PeterBuring:
Je kunt kiezen of je per uur betaald wilt worden of voor het geheel.
Ik denk dat het hier puur als hobbie gaat dus om een zakcentje, dan kun je hier niet te veel voor vragen maar ook niet te weinig natuurlijk . Op uurbasis zou ik als ik jou was 10 tot 15 euro vragen. Dit is natuurlijk erg afhankelijk van wat je kunsten zijn in het maken van een website...
Offline Cazey - 28/04/2005 11:48
Avatar van Cazey HTML interesse Als je dan per uur vraagt moet je wel een richtprijs eerst maken. Het is altijd lekker om te weten wat je kwijt zal zijn.

Voor een vaste prijs zou ik kiezen omdat je dan een goede vergelijking kan maken met website's die je eerder heb gemaakt voor iemand. En ja een vaste prijs...als je effe een voorbeeld geeft van een website kunne we beter een richtprijs geven...;-)
Offline PeterBuring - 28/04/2005 12:00
Avatar van PeterBuring HTML beginner zit wat in.. helaas heb ik nergens meer een site online staan... op me eigen localhost draaien er een stuk of 7 maar geen van allen online..
het project wat er nu aan zit te komen is een webshop voor een kledingwinkel met verder natuurlijk algemene informatie...
ik d8 aan 150/200 euro en dan binnen 2 maand oplevering
Offline Ontani - 28/04/2005 13:00
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
is een aanvaardbare prijs, zeker omdat het voor een bedrijf is, en niet voor een particulier, dan vragen de meeste rond de 150€
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.198s