login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Welke ISP????

Offline cowbeast - 26/09/2004 20:31 (laatste wijziging 26/09/2004 20:32)
Avatar van cowbeastOnbekend Hellooow ik heb een vraagje! Ik heb een internet verbindig gevonden die goedkoper is dan mijn telenet maar ik weet niet echt hoe te vergelijken kan iemand helpen het gaat om versatel en telenet

versatel:
http://www.versateladsl.be/products/alwaysmore.php
Telenet:
http://www.tele...abel.php#7/
[edit]Ik betaal ongeveer 40 € permaand! Meschien weet je daarmee welk paket ik heb
Greetz Mathieu 

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline BigBug - 26/09/2004 20:38
Avatar van BigBug PHP expert zet alles even naast elkaar in 2 tabellen
- kijk steeds wat er meer of beter is
-als de host die je nu hebt meer dingen heeft dan die andere host weet je dat de prijskwaliteiten ong. hetzelfde zijn...
dus dan kan je gewoon kiezen welke je neemt
Offline cowbeast - 26/09/2004 21:05
Avatar van cowbeast Onbekend Jah maar mijn probleem is ik weet niet altijd wat alles betekend dus doe ik een oproep naar mensen die er wat van kennen 
Offline Darrow - 26/09/2004 21:06
Avatar van Darrow Onbekend post eerst de gegevens hier mss ?
Offline cowbeast - 26/09/2004 21:07
Avatar van cowbeast Onbekend pff wat is 1 klik op de muisknop ? 
Offline Darrow - 26/09/2004 21:57
Avatar van Darrow Onbekend srry had ni gezien 
Offline maestro - 26/09/2004 22:16
Avatar van maestro HTML gevorderde Aan de prijs te zien heb je ExpressNet. Je downloadsnelheid ligt 4x hoger dan bij versatel. Je totale download per maand ligt 20x hoger. Over mailboxe spreken ze niet bij versatel.
Alles hangt af van wat je wil doen. Gewoon surfen --> versatel; veel downloaden --> telenet
Offline petory - 27/09/2004 09:51
Avatar van petory HTML interesse en het scheelt ook mar 5 euro.... voor die extras wat daarvoor krijgt 
Offline Dani - 27/09/2004 12:40
Avatar van Dani PHP gevorderde Aan de andere kant denk eraan dat de nieuwe expressnet in de toekomst tot 81 Mbit/s zal kunnen !!! (het zal wel nog een tijdje kunne duren)
Offline twopeak - 27/09/2004 16:06
Avatar van twopeak Gouden medaille

PHP ver gevorderde
was ik van jou zou ik naar de delhaize gaan en de provider test van het Clickx magazine lezen!
daar krijg je op een (redelijk) objectieve manier uitleg bij al huntests, en resultaten van alle tests.
IMHO zijdde daar het best mee!

en ik gebruik telenet, en in mijn ogen lijkt dat het beste alternatief...
Offline cowbeast - 27/09/2004 19:22
Avatar van cowbeast Onbekend Ja maar hety is eigenlijk om een server op te draaien! Dus het moet iets zijn met een onbeprekte upload en een goeie snelheid weet daar iemand iets voor En @ twopeak Wat is die site voor die testen eens te doen?:'(
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.202s