login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Reclame voor je site

Offline Geerios - 22/04/2005 14:47
Avatar van GeeriosOnbekend Wie weet er nog een goede site waar je je kan aanmelden voor een banner op je site (voor geld ).
Ik heb er al eentje gevonden:
http://eurosver...efid=arpad
Maar ik wil graag een betrouwbare.

Geer

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Joel - 22/04/2005 14:49
Avatar van Joel Eigenaar Het is normaal zo dat bedrijven (hosting,webdesign,...) jou contacteren omdat ze geïnteresseerd zijn om te adverteren.

Plaats dus een pagina op je site, wat de mogelijkheden zijn etc, en zorg ervoor dat je site bekend wordt 
Offline Geerios - 22/04/2005 14:52
Citaat:
Het is normaal zo dat bedrijven (hosting,webdesign,...) jou contacteren omdat ze geïnteresseerd zijn om te adverteren.
Maar ik wil dat ik meteen als mijn site een paar cent verdien.
Offline webbiexl - 22/04/2005 14:58
Avatar van webbiexl PHP interesse das onmogelijk tenzij je hele aardige kennissen hebt
probeer moneymiljonair eens

<a href="http://www.moneymiljonair.nl/leden/refere.php?ref=WebbieXL">klik hier om je aan te melden</a>

je verdient geld als mensen (denk maar metname aan webmasters)
zich via jou link aanmelden (€1.25 per persoon) plus dat je mailtjes ontvangt enzo ik heb al 3 uitbetalingen gehad onderhand
Offline Geerios - 22/04/2005 15:05
Citaat:
je verdient geld als mensen (denk maar metname aan webmasters)
zich via jou link aanmelden (€1.25 per persoon) plus dat je mailtjes ontvangt enzo ik heb al 3 uitbetalingen gehad onderhand
Ik wil geld krijgen voor het bekijken van de reclame.
Offline webbiexl - 22/04/2005 15:19
Avatar van webbiexl PHP interesse dan zit er nix anders op dan een populair/druk bezocht te worden
Offline DeafBoy - 22/04/2005 15:33
Avatar van DeafBoy HTML beginner Geerios, jij wilt snel verdienen zonder er veel moeite voor te doen..
Als je een oplossing heb, laat het me dan weten..(ps: kan wel tot Sint Juttemis duren)
Offline prorsoft - 22/04/2005 15:54
Avatar van prorsoft PHP gevorderde Google AdSense
Trade Doubler
Offline jeffreydv - 22/04/2005 15:55
Avatar van jeffreydv HTML beginner kliks.nl misschien? je akn je zite late teste en als j 3 sterre haalt dan hbe je voor sommige bannerkliks al 20 cent, das tog mooi 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.195s