login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Designers gezocht

Offline kareljan - 18/04/2005 21:23
Avatar van kareljanOnbekend Ik wil deze week nog de site www.psarts.be online schuiven en ik ben deftig van plan er een shop.psarts.be aan te koppelen, deze shop biedt enkel layouts van hoge kwaliteit aan voor een lage prijs. Maaaaaaaaaar aangezien ik maar wat middelmatig kan designen zoek ik designers die layouts willen maken, slicen, .html'en en stylsheet-voorzienen...

opbrengst:
een layout zou 10€ gaan kosten all-in ( we moeten de allerbeste prijs/kwaliteit verhouding halen :d) per layout die de consument koopt die jij designde gaat 50% naar jou en 50% naar mij :d

geïnteresseerd?
voeg me toe kareljanvercruysse@hotmail.com

ps ik zet dit niet bij [centraal]samenwerken omdat ik niemand nodig heb die aan mijn site gaat liggen sleutelen.

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Mythic - 18/04/2005 21:41
Avatar van Mythic HTML interesse niet echt eerlijk volgens mij. ze designen het en krijgen maar 50% en jij doet er niks aan en krijgt evenveel zoals hen. wta ik zou doen is alles naar een totaal laten gaan 5% ofzo afgeven voor onderhoud, hosting, ... en dan als je met 3 onder personen werkt elk 20% en jij 35% ofzo
Offline eric - 18/04/2005 21:49
Avatar van eric HTML interesse Nee idd ik denk dat niemand dat zou doen voor 50%. Als ze een goede/mooie layout van hoge kwaliteit hebben gemaakt zouden ze die voor een veel hogere prijs zelf kunnen verkopen voor veel meer als 5 euro.
Offline vinTage - 18/04/2005 21:50
Avatar van vinTage Nieuw lid je kan toch ook gewoon nee zeggen..
Offline Duikboot - 18/04/2005 22:05
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde We proberen hem alleen duidelijk te maken dat hij niet echt designers zal gaan trekken op die manier 
Offline EclipX - 18/04/2005 22:23
Avatar van EclipX Lid nee hoor, 10€ is veel te weinig, en wie zegt dat je nieuwe site, meteen, al duizenden page-views gaat krijgen?

:s
Offline nemesiskoen - 18/04/2005 22:30
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
tja, als je interessante content hebt komen er mss mensen op af.

maar zoals hiervoor al gezegd is 5 euro weinig

vraag anders 13 euro of, en geef dan 9 euro aan de designer (wat all vrij weinig is), en 4 euro zelf houden.

het is maar een tip, want zo komt er (sorry da'k het zeg) bijna niem op af.
Offline DeafBoy - 18/04/2005 23:23
Avatar van DeafBoy HTML beginner ben doof, niet gek..
Offline kareljan - 19/04/2005 12:20
Avatar van kareljan Onbekend owkay, dan vragen we 15 euro/layout en krijgt designer 10 euro. Je zegt dt ik er niets moet voor doen maar eigenlijk moet ik wel de HOSTING betalen 

nu geînteresseerden?
Offline Mokka - 19/04/2005 12:41
Avatar van Mokka Onbekend hier heeft men een topic voor gemaakt centraal samenwerking. sorry, hier gaat een slotje op:D
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.168s