login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Reactie poste op news

Offline PDX - 26/09/2004 11:42
Avatar van PDXLid als ik nieuws op m'n site zet, hoe kunne members of niet members dan een reactie toevoege op de site... kent hier iemand een scriptje voor! alvast bedankt

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn1 - 26/09/2004 11:48
Avatar van Stijn1 Gouden medaille

PHP ver gevorderde
heb je al gezocht?
http://www.site...&cat=1
Offline Piet0r - 26/09/2004 11:58

het script: Nieuws systeem 2.3 ziet er gek weg niet uit en het is lastig om deze aan te passen.

het script: Web News Projects is een zeer mooi script en erg handig alleen bevat het script bij de instalatie een hoop fouten. Dit is erg jammer aangezien het wel een handig script is.
Offline Stijn1 - 26/09/2004 12:06

PHP ver gevorderde
Mja ik heb ze zelf nog nooit getest maar er zijn wel goede systemen hoor en als je nooit blij bent met een gratis systeem kan je of zelf een maken of een kopen...
Offline Piet0r - 26/09/2004 12:09
Avatar van Piet0r Lid Het klopt inderdaad dat er goede nieuwssystemen zijn die ook nog eens gratis zijn. Alleen voldoen ze dan meestal niet aan al je wensen maar dat kun je ook niet verwachten denk ik. Vroeger gebruikte ik vaak cutephp.com aangezien deze geen mysql nodig heeft en reacties en meerdere newsposters ook mogelijk waren. Maar met behulp van mysql gaat alles wel zo snel. Waar vindt jij eigenlijk op het internet nieuwsystemen waar je voor moet betalen?
Offline Stijn1 - 26/09/2004 12:13 (laatste wijziging 26/09/2004 12:16)

PHP ver gevorderde
Je kan ze bij mij kopen, ik ken nog wel wat mensen die je eht willen verkopen...
http://ajaxfanz.e-dentify.nl
dat nieuws systeem is door mij en Micra gemaakt en verkocht (met het bedrijfje scripts 4 u maar de site is nog niet af..).
Offline b4nkr0bz0r - 26/09/2004 12:32
Avatar van b4nkr0bz0r PHP gevorderde al dat nieuws-systeem van joël gezien ?
staat ook bij scripts met reactie
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.161s