login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

apache starten/sluiten - php.ini

Offline ikkedikke - 12/04/2005 18:38 (laatste wijziging 12/04/2005 19:04)
Avatar van ikkedikkePHP expert ik heb nou dus een script waarin ik de extensies die php gebruikt kan veranderen.
mijn vragen zijn:
kan je net zoals bij apache een extra configuratiebestand maken wat die na het normale bestand parst?
is het mogelijk om apache te herstarten vanuit een script?

edit: het lijkt me niet echt logisch dat je apache kan herstarten terwijl je script nog draait... maar dat extra "php.ini" bestand, is dat mogelijk?

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline EliTe - 12/04/2005 20:12
Avatar van EliTe Onbekend Hmmm...
denk het eerlijk gezegd niet.
In ieder geval NIET met PHP. Met C++ zal het wel kunnen maar daar snap ik niet veel van:D
Offline rambo - 12/04/2005 20:56
Avatar van rambo HTML beginner Jep, dat is mogelijk en wel met een .htaccess...
K geloof dat je dat hier ook wel kan vinden...
Offline Fenrir - 12/04/2005 21:16
Avatar van Fenrir PHP expert Maar apache herstarten met php kan denk ik niet. Tenzij je bijvoorbeeld een C-programma start met php.
Offline ikkedikke - 12/04/2005 21:57 (laatste wijziging 13/04/2005 15:16)
Avatar van ikkedikke PHP expert met .htacces gaat niet werken met extensies: dat moet gelezen worden voor php gestart wordt...
en c++: ik kan dr echt helemaal niets van dus zou iemand me daar verder mee kunnen helpen? ik snap wel iets van vbs (heel klein beetje)

edit:
het zou opzich ook kunnen met een .bat bestand, maar als je die start vanuit apache, wordt dat dan niet ook gelijk gesloten als apache gesloten wordt, ook al is het bestand nog niet helemaal verwerkt? (iets van child-processen ofzo)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.174s