login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Outlook vs. Thunderbird..

Offline Christiaan - 12/04/2005 11:59
Avatar van ChristiaanLid Al aan het vergelijken gegaan? Ik ben Thunderbird een beetje aan het verkennen. Wel wat onwennig, maar het schijnt 'beter' te zijn dan outlook.... al meer ervaringen?

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline leendertW - 12/04/2005 12:02
Avatar van leendertW PHP beginner Thunderbird is opzich wel fijn maar er zit nog geen agenda in en die zit wel in Oulook dus..
Wanneer de agenda er in komt ga ik thunderbird gebruiken.
Offline legende - 12/04/2005 14:59
Avatar van legende Onbekend Thunderbird heeft wel een agenda hoor...
Maar Thunderbird kan geen mail kijken van HTTP mail servers, bijvoorbeeld Hotmail.
Offline kareljan - 12/04/2005 22:23
Avatar van kareljan Onbekend HAH, entourage gebruik ik, het enigste, deftige, programma uit het obscure Office pakket van M*crosoft
Offline Metalhead - 13/04/2005 00:03
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Ik vindt persoonlijk ondertussen Thunderbird lekkerder werken dan Outlook, maar ik gebruik zoiezo de agenda nooit (ik vind Outlook Express al beter dan Outlook)...

Maar goed, voor m'n hotmail-adressen gebruik ik dus Outlook Express nog...
Offline xSc - 13/04/2005 08:19
Avatar van xSc Onbekend Christiaan, ondervind het zelf ! Wat jij misschien een ontzettend fijne optie vindt in het ene programma, vindt de ander onprettig.
Offline leendertW - 13/04/2005 08:29
Avatar van leendertW PHP beginner @Henri,
Ja, hij kan nu wel weten wat wij er van vinden maar daar heeft hij zelf denk ik weinig aan.
Offline rambo - 13/04/2005 10:28
Avatar van rambo HTML beginner Momenteel gebruik ik ook Mozilla Thunderbird en ik vind het erg goed werken. Er zijn diverse extensies voor beschikbaar waaronder ook een agendafunctie, zodat dat gebrek ook aangevuld is.
En zoals Henri al zei, probeer het gewoon zelf eens uit... Je kan altijd weer terug stappen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.196s