login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Oude video camera naar computer

Offline ElleRt - 24/09/2004 21:23
Avatar van ElleRtMySQL interesse Beste mensen,

Tis heel iets anders dan websites maken.. maar ik kom er zelf helaas niet uit..

Ik heb een oude camera liggen (zo'n zwarte grote nog, niet digitaal ) en daar staan beelden ( op bandjes ) in die ik graag op dvd wil zetten..

Weet iemand wat ik hier zoal voor nodig heb?? Heb wel een videokaart waar het stekkertje in past.. maar weet verder niet hoe ik het moet toepassen etc.. Iemand hier met enige ervaring op dit gebied??

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ElleRt - 24/09/2004 21:24
Avatar van ElleRt MySQL interesse of moet ik het via de tv spelen??? Kan namelijk wel op TV met een scart bekijken.. zou de tv wel weer naar mn comp kunnen brengen.. maar dan?
Offline Duikboot - 24/09/2004 21:25
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Het is mij ooit een keer gelukt, maar zou niet meer weten hoe. Ik heb geloof ik toen mijn tv kaart ervoor gebruikt d8 ik. Heb je een prog waar je video mee kan opnemen op je pc? Dan hoef je d8 ik alleen het signaal van je camera te zoeken en ik d8 dat je dan kon opnemen.
Offline infinity - 24/09/2004 21:37
Avatar van infinity Gouden medaille

Grafische gevorderde
dan moet je toch zo'n speciale kaart hebben mss die videokaart van jou kan het ook wel mee en dan met pinacle geloof ik
Offline Duikboot - 24/09/2004 21:40
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Met mijn methode heb je een tvkaart nodig, maar of het dan nog werkt garandeer ik niet. Ik heb gene flauw idee meer hoe ik het gedaan heb.
Offline ElleRt - 24/09/2004 21:52
Avatar van ElleRt MySQL interesse hmm... moet denk ik idd een tv kaart hebben dan.. hehe... beetje duur.. wel jammer.. maakt het uit of ik een kaart van 40 heb of 90 euro???

Offline Duikboot - 24/09/2004 21:54
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Ik denk het niet, als er maar een video in en audio in op/in de kaart zit, anders krijg je je beeld en geluid nooit in je pc Mocht het niet werken kun je altijd leuk tv kijken op je pc 
Offline BigBug - 25/09/2004 08:38
Avatar van BigBug PHP expert Video Maker Deluxe...
Offline cowbeast - 25/09/2004 14:20
Avatar van cowbeast Onbekend Hmm er bestaat een hadware waar je hat casetje van je camera in die hadware steekt en dan open je gw een video programa ik neem als voorbeelt windows movie maker je opent die en dat zeg je gw video impereren van een cam en dan via dat hadwaretje zet hij dat om naar wmv! Dat kan je aansluiten op usb of een firewire poort!:D
Tis wel geen goedkoop toesteltje!:|
Offline BigBug - 25/09/2004 15:03
Avatar van BigBug PHP expert illegaal kan ook he ? 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.192s