login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[Webserver/FireFox] Layout-verschil

Offline Metalhead - 24/09/2004 09:56
Avatar van MetalheadHTML gevorderde Hey, ik heb een ontzettend verschil in de lay-out van mijn pagina, als ik hem lokaal op m'n schijf draai, of via de webserver...
Zie
http://www.rocksucker.nl/verschil.jpg

Weet iemand hoe dat kan?
(Bij de M$IE is het wel goed)

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline MadMike - 24/09/2004 09:59
Avatar van MadMike Lid plaatje doet het niet??!:s
Offline Metalhead - 24/09/2004 09:59
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Sorry, opgeslagen als JPG ipv jpg
http://www.rocksucker.nl/verschil.JPG
Offline MadMike - 24/09/2004 10:02
Avatar van MadMike Lid hmm... zou het er miss iets mee te maken kunnen hebben dat je lokaal windows draaid en de webserver linux? En dat deze anders om gaan met de layout. Heb ik namelijk ook last van gehad met een school project dat ik in windows gemaakt heb, en moest draaien onder linux
Offline Metalhead - 24/09/2004 10:10
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Is daar iets aan te doen dan?
Offline bosgroen - 24/09/2004 11:57
Avatar van bosgroen Gouden medaille

PHP interesse
denk echt niet dat het dat is (er is een layout verschil naargelang de browser waarmee je de pagina bekijkt - beide firefox -, de php-parsers hebben daarentegen - dacht ik - geen invloed op die layout)

werk je met een style sheet, en is die padnaam wel goed (zodat ze zowel op server/thuis draaien.)
Offline MadMike - 24/09/2004 12:13 (laatste wijziging 24/09/2004 12:14)
Avatar van MadMike Lid Volgens mij heeft het er wel degelijk mee te maken dat de webserver op linux draaid en je localhost op windows. Eventueel zou een verschil in php versie ook nog iets kunnnen uitmaken.
Blijkbaar heeft IE hier geen moeite mee, en kan dus met bijde inputs hetzelfde output genereren. En blijkbaar heeft firefox er wel moeite mee, met 2 verschillende inputs om daar dezelfde output van te genereren

Dit is wat ik ervan denk.... (heb het namelijk ook zelf ondervonden, maar er geen oplossing voor kunnen vinden)
Offline Metalhead - 24/09/2004 12:28 (laatste wijziging 24/09/2004 12:42)
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Het heeft niks met php of zo te maken, want dat gebruik ik niet...
Code
*edit*
Maar het werkt ondertussen al weer...
Ik weet niet waarom, want ik heb niks veranderd....
Even een reboot en alles is weer in orde 
(blijft toch Windows hè?!)[code]
Offline BigBug - 24/09/2004 14:10
Avatar van BigBug PHP expert CTRL + Muisscroll gedaan? soms kan de grootte van tekst dan veranderen..
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.203s