login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

photoshop

Offline veroch - 05/04/2005 19:17
Avatar van verochOnbekend hey mensen ik had de try versie genomen van photoshop pro 7
en nu is die allang verlopen en als ik een nieuwe download gaat het nog niet ik weet niet wat het is???
kan iemand me helpen??
want telkens als ik hem down. dan komt altijd het zelfde te staan dat het mislukt is:S
ik begrijp het niet want 1 ging het wel alvast bedankt.;-)

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Fenrir - 05/04/2005 19:22
Avatar van Fenrir PHP expert Ja, hiervoor moet je betalen. Of GIMP gebruiken, die is open-source, dus gratis.
Offline veroch - 05/04/2005 19:25
Avatar van veroch Onbekend maar ik kan de try versie downe en dan gaat die meestal ook maar nu lukt die niet meer???
want die is namelijk na 30 dagen vervallen hé
en 1 ging dat wel en nu kan ik dat niet meer gebruiken:'(
Offline vinTage - 05/04/2005 19:25
Avatar van vinTage Nieuw lid Hehe dat zou te mooi zijn he, eerst een trail downen/verlopen/herinstallen.
Dan zouden zelfs crackers niks meer te doen hebben 

Je kan ps wel weer opnieuw gebruiken, maar dan moet je je bios klok terug zetten tot voor de verloop datum.
Dat trucje werkte vroeger wel, ik weet alleen niet of zoiets simpels anno 2005 nog steeds werkt 
Offline tomk - 05/04/2005 19:37
Avatar van tomk ASP interesse Of je gebruikt een crack maar daar doen we hier niet aan;-)
Offline veroch - 05/04/2005 19:48
Avatar van veroch Onbekend en is er niks anders wat kan helpen om hem terug te gebruiken???
ik vind het maar raar hoor???
Offline Fenrir - 05/04/2005 19:50
Avatar van Fenrir PHP expert Dat is helemaal niet raar. Die mensen doen dat toch niet gratis. Probeer GIMP nu gewoon maar, dat is gratis.
Offline veroch - 05/04/2005 19:58
Avatar van veroch Onbekend ik heb gimp geprobeerd maar lukt noch niet :S nu vind ik het pas echt raar hoor:O
dit is niet te doen ik wil hem niet gaan kopen want ik heb het echt nodig om te designe 
Offline Dekin - 06/04/2005 21:08
Avatar van Dekin Nieuw lid www.supernova.org kun je gratis software downloaden. Let op het is wel illegaal dus dat je daar niet meer in de problemen komt.
Je moet dan wel "turbo torrent" en "bit torrent" downloaden en dan instal je eerst "bit torrent" en daarna "turbo torrent" wel op deze manier doen anders werkt het niet.;-)
Offline BigBug - 06/04/2005 21:11
Citaat:
Hehe dat zou te mooi zijn he, eerst een trail downen/verlopen/herinstallen.
Dan zouden zelfs crackers niks meer te doen hebben

Je kan ps wel weer opnieuw gebruiken, maar dan moet je je bios klok terug zetten tot voor de verloop datum.
Dat trucje werkte vroeger wel, ik weet alleen niet of zoiets simpels anno 2005 nog steeds werkt

Met Norton Antivirus nog steeds, voordat je de boel installeert zet je de datum in 2020 installeert de boel, zet de datum weer terug en heb je 15 jaar licentie 
Offline Duikboot - 06/04/2005 21:16
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde
Citaat:
ik wil hem niet gaan kopen want ik heb het echt nodig om te designe

Beetje krange zin. Ik zou eerder verwachten, dat wanneer je hem echt nodig hebt, je het wel ging aanschaffen.

Weet je eigenlijk wel wat een try versie is? Vertaling van try: proberen. Je mag het progje 30 dagen proberen. Daarna kun je bepalen of je het koopt of niet.

Zoek naar een crack (niet hier vragen, eigen risico) of koop het gewoon (ik ga niet zeggen hoe ik aan PS kom ), kun je in ieder geval niet aangeklaagd worden.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s