login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

reclame kwijt

Offline nathanael - 04/04/2005 18:55
Avatar van nathanaelGouden medaille

HTML gevorderde
Het klinkt misschien raar...

Maar op elke pagina dat ik kom is mijn reclame weg... er staat dan zo'n pagina met "Kan de pagina niet vinden"

Het is heel irritant, niet dat reclame zo cool is... maar je krijgt dan van die witte vlakken in je scherm...

Weet iemand hoe dit komt en hoe je dit kan verhelpen...

ps. Heb al in mijn internet-opties gekeken maar verder niets gevonden wat ermee te maken had:s

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Mythic - 04/04/2005 19:01
Avatar van Mythic HTML interesse heb je dit op iedere site? en zijn het alleen de bewegende eclames of ook de gewone jpg en flash? Enige dat ik weet is dat je oftewel je internet-instellingen hebt verandert of soort plugin
Offline nathanael - 04/04/2005 19:08 (laatste wijziging 04/04/2005 19:10)
Avatar van nathanael Gouden medaille

HTML gevorderde
nee het is bijna alle websites.. behalve hier op SM... daar zie ik boven in die thijma en die Itrade

en onderin (op de beginpagina) van Hqinternet

En ik weet niet of het jpg of flash is want ik kan het niet zien...

ps ik gebruik meestal IE en in FF wordt deze vaud weergegeven:

1. Not Found
  2. The requested URL /ADSAdClient31.dll was not found on this server.

@Tuinstoel: nee ik denk ut niet
Offline Tuinstoel - 04/04/2005 19:09
Avatar van Tuinstoel PHP expert Is dat geen virus?:o
Offline Mythic - 04/04/2005 19:17 (laatste wijziging 04/04/2005 19:31)
Avatar van Mythic HTML interesse ADSAdClient31.dll heeft x te maken msn advertising 

ff edit : heb zitten zoeken op net en dit is wat ik vond over ADSAdClient31.dll. Het is een AD server object ongeveer zoals (als het niet hetzelfde is als) spywar, trojan. Hoe meer ik erover vind hoe ergens het lijkt. 
Aangezien het een type application/octet-stream (dit word gebruik bij popup blokkers) gok ik dat het daarom al u reclame blokt.
Zover ik eruit versta is het een soort popup blokker van msn die zich meer gedraagd als spyware dan als popupblokker. In ieder geval het is niet goed voor de pc. 
Ik raad aan een keer MS AntiSpyware te gebruiken?
(khoop dat je het beetje snapt :p)
Offline veroch - 05/04/2005 20:02
Avatar van veroch Onbekend als je spywares op je sites hebt zitten kan dit ook gebeuren moet je gewoon ff scannen maar sommige zijn te slecht en die krijg je niet weg!!!
dus als dit mssn zou helpen...
Offline Maarten - 05/04/2005 20:09
Avatar van Maarten Erelid Norton Internet Security of andere geld-smijt-weg programma's uitschakelen
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.201s