login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Leden gezocht

Offline webscriptz - 03/04/2005 17:05
Avatar van webscriptzHTML interesse Ik zoek leden voor mijn site omdat ik nog geen heb, om de vorige had ik leden maar die zijn afgehaakt nadat ik het systeem heb omgewisseld. http://www.webscriptz.be

Het is een webmastersite zoals deze, met al een paar tutorials en scripts maar ja de grote hoeveelheden blijven weg. Voor deze site zoek in nog mensen die specifiek goed zijn in flash, asp, php, css, html voor zowel tutorials als scripts te maken. De eersten kunne mij mede helpen in de crew:!:

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline banana - 03/04/2005 17:14
Avatar van banana Onbekend ik vind de layout wat wazig en onoverzichtelijk en je kunt beter op gewoon op desite beginnen als je dAT VERBETERD WORDT IK MISS wel lid:p
Offline Mythic - 03/04/2005 17:20
Avatar van Mythic HTML interesse sry dat ik erover begin maar voor een webmastersite is het maar een erg triestig design u uiterlijk is een grote troef hou daar rekening mee
Offline Maarten - 03/04/2005 17:24 (laatste wijziging 03/04/2005 17:25)
Citaat:
Klik op het blauwe gedeelte met alle spiralen erin om naar ons portaal te gaan
Enorm professioneel... waarom maak je er dit niet van:
Citaat:
Klik op het blauwe gedeelte met alle spiralen die eruit zien als dat blauw pakje tussen de pastawaren van diene winkel die zondag overvallen is door die gasten met die stomme auto die je nu aan kortingen zoals in de GB op zondagvoormiddag wanneer het veel regent zoals altijd in Belgie erin om naar ons portaal te gaan
De layout is wel triestig, en ik zie al direct taalfouten staan:
Citaat:
Wordt lid van deze site en help ons groeien
T moet dus weg... gebiedende wijs

Niet echt professioneel dus allemaal.
En dit topic is volgens mij niet eens toegestaan, je moet maar adverteren op Sitemasters als je volk wilt.
Offline webscriptz - 03/04/2005 17:26
Avatar van webscriptz HTML interesse ik heb het verandert naar een ander theme, ik weet niet of het je bevalt
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.242s