login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

db naam

Offline BigBug - 23/09/2004 16:09
Avatar van BigBugPHP expert hoi, ik heb apache, op mijn pc, maar met mysql wil het spul niet werken, dat klopt omdat ik de db naam niet weet, weet iemand hoe je daarachterkomt of wat het is??

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline numlockrond - 23/09/2004 16:12
Avatar van numlockrond Onbekend een database moet je zelf aanmaken, dus dan weet je de naam ook...
Offline Duikboot - 23/09/2004 16:16
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Als er een standaard naam van apache/phpmyadmin of welk db progje dan ook is, probeer die eens (als je die weet dan he ;) )
Offline infinity - 23/09/2004 16:18
Avatar van infinity Gouden medaille

Grafische gevorderde
kan je dr niet phpmyadmin opzetten? dan kom je dr wel achter
Offline Insane - 23/09/2004 16:48
Avatar van Insane Onbekend Joeël legt het hier allemaal uit:

http://www.site...&id=85

succes ermee;-)
Offline Bart - 23/09/2004 16:51
Avatar van Bart PHP expert Ik heb et ook wel es geprobeer om apache te laten werken alleen lukt dat niet, ik weet wat ik moet doen met die paden alleen kan ik ze niet vinden.

In elke tut over apache staat dat er iets in een text file veranderd moet worden

1) waarom doet et bedrijf dat niet wat apache produceerd?
2) In die textfiles kan ik nooit vinden wat ik moet wijzigen?

Wie kan mij antwoord geven?
Offline DRUNK - 23/09/2004 17:45 (laatste wijziging 23/09/2004 17:46)
Avatar van DRUNK PHP gevorderde @Quicktimer: Apache is NIET geschreven voor huis- tuin- en keukengebruik, dit is echt professionele software wat is bedoeld voor mensen die weten wat ze doen. Deze mensen die weten wat ze doen werken vaak als sysadmin bij hosting bedrijven of ISP's en hebben liever de volledige controle over hun eigen systemen. Vandaar dat de apache groep zich alleen bezighoud met het schrijven van een goed server programma en laten ze de configuratie aan u zelf over. Er zijn ook mooie / handidige programmatjes (easyPHP, XAMPP ed.) als je alleen een servertje heb om je scripjes op te testen is dit wel een oplossing (als je op M$ WinBlows werkt).
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.182s