login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

DVD branden

Offline David_VD - 03/04/2005 15:34
Avatar van David_VDLid weet iemand hoe ik een DVD kan branden? ik bedoel een videobestand bv .wmv direct op een DVD branden zodat ik het kan zien in mijn DVD-speler? kent iemand een goed programma hiervoor? ook ondertitels zou ik er bij willen.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 03/04/2005 16:02 (laatste wijziging 03/04/2005 16:04)
ondertitels maken bij je movies, dat doe je niet met een dvd brander, maar met movie proggies zoals adobe's premiere.
Mischien zijn er nog meer proggies die dat kunnen, maar die weet ik niet 
Offline klostpret - 03/04/2005 16:54 (laatste wijziging 03/04/2005 16:55)
Avatar van klostpret HTML interesse Adobe Premiere is idd heel goed, maar ondertitels, dat kan daarmee niet echt 

Mijn tip: Adobe Video Collection. Lekker duur, en je maakt er DVD's mee, die beter zijn dan menig commercïeel verkochte dvd 
Het bestaat uit: Adobe Premiere (montage) Adobe After Effects (zegt de naam dus al) Adobe Audition (Dolby Geluid erachter) Adobe Encore DVD (om het af te maken, ondertitels, menu's, etc.)
In de pro versie zit ook nog Photoshop. 

Oja: als je het goedkoper wilt houden: Pinnacle Studio 8 werkt ook, maar is kwalitatief een stuk minder
Offline veroch - 05/04/2005 16:59
Avatar van veroch Onbekend je kan ook om gewoon te branden nero 6.0 gebruiken veel beter als de voorgangers....
ik raad je af om gewoon dvd burn te nemen slechte kwaliteit!!!
en geen ondertiteling je moet speciale botjes downe om ondertiteling te krijgen!!!:!: 
Offline David_VD - 07/04/2005 17:21
Citaat:
ik raad je af om gewoon dvd burn te nemen slechte kwaliteit!!!
en geen ondertiteling je moet speciale botjes downe om ondertiteling te krijgen!!!

weet iemand welke botjes ik dan moet downloaden om ondertiteling te krijgen?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.203s