login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Windows XP - ME

Offline Darrow - 01/04/2005 17:29

heb nu windows XP Pro, maar omdat XP m'n scanner nooit vind (en ME vroeger wel) wou ik ME erbij opzetten. Maar telkens ik boot via de ME cd start hij XP gewoon op, bij de cd van XP zelf krijg je gwn de setup .. hoe krijg ik ME er dan alsnog op ?

Oftewel, wat ook goed zou zijn  ->

M'n scanner werkte dus vroeger op deze pc onder Win 98 en/of ME. Nadat ik XP erop had gezet (kan me niet herinneren dat deze ooit op XP werkte) werkt deze dus niet meer.. Het is een HP Scanjet 4200C en heb alle drivers van HP.com gedownload .. alles is verbonden en toch zegt hij altijd dat de scanner mogelijk is aangesloten maar de software de scanner niet vind oid 

En jah, heb al aan het zoeken geweest maar vind het antwoord niet echt, en kom nu ook aub niet af met hardware ;-)

Thx

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline dufes - 01/04/2005 18:31
Avatar van dufes Grafische interesse je gaat toch niet van XP naar ME , ME is het onstabielste wat er bestaat , ik kan het wete , kwerk ermee en ik verland naar XP 
Offline Darrow - 01/04/2005 18:33
Avatar van Darrow Onbekend mja, gewoon ME naast XP .. ME is nog het enige dat ik heb liggen hier .. 
Offline vinTage - 01/04/2005 18:48 (laatste wijziging 01/04/2005 18:48)
Avatar van vinTage Nieuw lid dis alles wat ik tegenkwam, mss heb je deze ook al geprobeerd, maar r staat toch expliciet bij dat hij voor die scanner is, en werkt met XP.
Mocht je deze ook al hebben geprobeerd, beschouw deze post als pagina vulling dan 
Offline Darrow - 01/04/2005 18:51
Avatar van Darrow Onbekend mja, heb elke driver daar al geprobeerd bij zowat elke installatie van een driver komt er altijd iets van xp compatibiliteit .. en dan "Installatie beëindigen" (met zogezegd de mogelijke gevolgen) of
"Doorgaan" .. 
Offline vinTage - 01/04/2005 18:54 (laatste wijziging 01/04/2005 18:54)
Avatar van vinTage Nieuw lid There are two important steps you must follow: during installation, you may see a message about 'Digital Signature Not Found'. You must select 'Continue' for the software to install correctly. Connect the scanner only after you have finished installing the software and driver bundle, otherwise you experience some installation issues.

bron
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s