login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

irc

Offline jvs - 28/03/2005 13:23
Avatar van jvsHTML beginner Ik weet niet zeker of dit nu mag of niet als het niet mag berwijder dit bericht dan maar he:|

Ik zou graag willen weten hoe je met irc iets download. Ik weet dat er zo'n site zijn waar je iets kan opzoeken en er op klikken. Dan krijg je zon code en je irc gaat open. Dan moet je de code kopieren maar hoe moet het dan verder?

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline flAming - 28/03/2005 13:30
Avatar van flAming HTML beginner De code plakken ? 

// Je moet je mIRC eerst wel goed instellen he ;)
Offline Ontani - 28/03/2005 13:58
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
code plakken, op enter duwen.
komt ge in een wachtlijst (pending)
tot ge aan de beurt zijt, dan wordt da bestand naar u gestuurd.
en natuurlijk zorgen da alles is goed ingesteld anders kunt ge opnieuw beginnen wachten
Offline jvs - 28/03/2005 15:44
Avatar van jvs HTML beginner en wat moet je dan juist allemaal instellen of is dat te lastig om uit te leggen
Offline Joel - 28/03/2005 15:48
Avatar van Joel Eigenaar Ja, dat is een beetje te lastig Dit kan je best vragen op een IRC forum of aan iemand persoonlijk die goed kan werken met IRC...
Offline flAming - 28/03/2005 15:48
Avatar van flAming HTML beginner Mwah ik weet zo niet meer wat dat allemaal was.
Ik heb toen een keer een tutorial gelezen op warezheaven.nl, maar aangezien die site nu offline is, kan ik je die tutorial niet geven ;)
Offline SlashDotCom - 28/03/2005 16:38
Avatar van SlashDotCom Lid zorg ervoor dat je dcc aan staat en dus geen gebruikers blokeert
dan kopieer je die code in de des betreffende chan en je komt op de wachtlijst te staan
dan ben je aan de beurt, je krijgt een kadertje dat je moet accepteren en hup
Offline CeReBro - 29/03/2005 01:34
Avatar van CeReBro Lid /run gebruiken? BV: /run http://www.jesite.com/download.zip
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.173s