login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

hoe mirc op te zetten

Offline Christiaan - 27/03/2005 12:13
Avatar van ChristiaanLid Ik wil een eigen plekkie op het irc netwerk. Waar kan ik het beste gaan zitten?
Ik wil ook een irc applet voor op mijn site. Nu draai ik zo'n free java chat applet, maar als je het regelmatig gebruikt, vind ik een programma fijner.
Wie kan mij aan info helpen over hoe ik zoiets opzet?

Dus zoiets als op de site staat. Dat het via het web te gebruiken is en via mirc

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline SlashDotCom - 27/03/2005 12:14
Avatar van SlashDotCom Lid dan moet je ervoor zorgen dat de persoon in questie zelf mirc heeft
Dan zet je gewoon als link irc://irc.server.net/jechan
Offline Christiaan - 27/03/2005 12:24
Avatar van Christiaan Lid voor het applet op deze site heb je geen mirc nodig....
Offline prorsoft - 27/03/2005 12:30
Avatar van prorsoft PHP gevorderde je kan er ook zelf eentje maken...
Offline Mythic - 27/03/2005 13:11
Avatar van Mythic HTML interesse meeste gebruike plek op ircnet is volgens mij quakenet.
Offline vinTage - 27/03/2005 13:12 (laatste wijziging 27/03/2005 13:13)
Avatar van vinTage Nieuw lid voor de applet van SM moet je dacht ik zoeken naar pirc of pjirc oid.
En je moet die applet zo configureren dat hij connect naar jou favo server/room.
Bijn mirc doe je gewoon precies hetzelfde, het voordeel van mirc is dat je ook met perform kan werken, die zet dus alle acties die er moeten gebeuren in gang, zoals /join #jou_room, en evt ook registreren van je naam zoals /msg nicserv identity <ww>
En verder begrijp ik je vraag niet 

edit bedoel je de beste server ?
neem dan NIET quakenet ide heeft ongeveer 500 netsplits per minuut, quakenet is veel te druk bezocht
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.189s