Hallo,
Ik ben van plan hosting te halen bij digitalus.nl Ik heb ook al op andere fora zitten lezen, maar daar krijg ik wisselende reacties. De een heeft een prima service, en sommigen hebben weer erge problemen met deze host. Heeft een van jullie missschien ervaring met deze host, of kent iemand die hosting bij digitalus heeft? Ik zou graag weten wat jullie er van vinden, en of het een goed idee is om daar te halen, want de prijzen en wat je er voor krijgt, zijn wel aantrekkelijk
Als je een hosting zonder problemen wilt, moet je gaan naar www4.be. Ik ben weliswaar Nederlander, maar m'n hosting haal ik daar toch echt. Goede support en vrij goedkoop.
ehm ik zou toch maar bij http://www.pcextreme.nl/ daar vind ik dat je toch meer hebt en ze hebben ook goede service. Als je daar een vraag hebt heb je echt binnen een half uur antwoord:D
michiel bij site tijdelijk down dan verhelpen ze het meestal wel weer snel en ze konidigen ook van te voren aan of ze server ff een poosje plat gooien voor onderhoud ofzo en ik denk niet dat je over je datalimiet gaat want je krijgt ongeveer het gemiddelde van wat iedereen samen besteeds dus meestal is dat rond de 7gig en als je daar wat over heen zit dan is dr niks aan de hand maar als je echt een 1 gig dr overheen zit moet je gewoon wat bij betalen daar krijg je dan wel een factuur van:) zelfde geld voor die extra kosten voor bv wat extra webruimte ofzo;)
Maar om weer ff on-topic te gaan, ervaringen met digitalus, dat was eigenlijk mijn vraag. Maar nu heb ik wel weer een beter beeld van wat er is, dus bedankt hiervoor
Ik host al sinds enige tijd mijn website bij www.sohosted.nl
Snelle nette servers voor een lage prijs. Enige catch: IIS
Maar voor de rest maken ze gewoon gebruik van up2date PHP en MySQL en een zeer net control panel (HELM)
Denk niet dat DAT ook maar mogelijk is, of je moet een dosis flinke geluk hebben. Het registreren van een NL domain duurt wel even net als het aanpassen van de DNS servers. 3 Dagen is vaak al een minimum wat hostingbedrijven aangeven dat je jouw domain kan gebruiken (dit ligt iets anders bij een verhuizing).
Echter heb je tegenwoordig binnen 24 uur al je inloggegevens incl een temp url (http://temp.hoster.nl/jouwdomain.tld/wwwroot/ of iets van dien aard).
Zoals ik hierboven lees is digitalus wel een goede dus, succes!
bij pcextreme heb je je domein binnen 72 uur nadat je je handtekening en al je gegevens schriftelijk hebt verstuurd naar pcextreme. dus via de post:P of fax
pcextreme heb ik nare ervaringen van gehoord van mensen bij wie totaal geen support werd verleend. verder vind ik pcextreme wazig omdat ze gebruik maken van een eigen geschreven control panel. ook de servers waarop de services draaien vond ik niet echt relaxt werken, veel servers aparte dns namen in het netwerk enzo.
pcextreme had idd servers die niet zo goed waren ze stonden ook in de vs maar nu hebben ze alles over geplaatst naar nederland en is het een stuk sneller geworden en die service is wel goed hoor!!
en over dat controle paneel is wel goed maar niet zo als cpanel ofzo. maar je kan er iig alles goed mee regelen:)
Pcextreme heeft inderdaad ook wel lekkere prijzen, en wat je er voor krijgt is ook niet mis. Maar digitalus "volg" ik al een tijdje, dus ik denk dat ik toch voor digitalus ga, maar ik weet het nog niet zeker.