login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

downloaden naar map

Offline svenie - 22/03/2005 19:03
Avatar van svenieHTML interesse ik weet niet precies bij welke categorie dit hoort, en ik weet niet of het kan, daarom vraag ik:
kun je iets laten downloaden naar een bepaalde map?
dus dat de gebruiker het niet kan instellen maar dat je het zelf doet, dat als de gebruiker op 'download' klikt dat er dan een bestand word gedownload naar een aangegeven map.

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline prass - 22/03/2005 19:08
Avatar van prass Nieuw lid Uhmz haha ik moest het 20x lezen om er iets van te snappen .. 

Maar wil je dat als er op download wordt geklikt dat er dan ergens een download vrijgegeven wordt .. Of wil je dat een persoon wel echt iets naar zijn pc download ?

Ben ik de enige die dit vaag vindt 
Offline svenie - 22/03/2005 19:09
Avatar van svenie HTML interesse het is een beeje vaag ja, sorry maar ik wil dat het naar een map download, en niet zo'n schermpje opent met: OPEN SAVE CANCEL
Offline DeafBoy - 22/03/2005 19:10
Avatar van DeafBoy HTML beginner Waaom wil je dat, is toch veel handiger als mensen zelf kunnen kiezen naar welke map het wordt gedownload? Of zie ik het verkeerd? Of begrijp ik het ook niet..
Offline riekele - 22/03/2005 19:18
Avatar van riekele PHP beginner hoeft niet als het bijv. fonts zijn is het wel handig als ze meteen in de goede map komen;-)
Offline svenie - 22/03/2005 19:21
Avatar van svenie HTML interesse ik wil niet dat ze achter de link kunnen komen, maar dat javascript vind ik niks...
ik wil een soort van download systeem online hebben dus als ze veel downloaden is het handiger om het naar 1 map te downloaden,
is het mogelijk?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.178s