login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Antivir doesn't start

Offline Os8 - 20/03/2005 15:17

PHP interesse
Hallo,

Ik heb antivir als antivirus maar die start niemeer op als men pc opstart. de paraplu blijft gesloten, hij start op maar hij is niet actief!!
hoe komt dat? ik gebruik McAffee internet security, spyware doctor.
Ik heb ook McAffee geupdate omdat hij 1005 dagen niet geupdate is. Maar nu doen ze het ook niet meer.

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Tuinstoel - 20/03/2005 15:27
Avatar van Tuinstoel PHP expert Al dat spul zoals McAffee en Norton is troep, je kunt beter AntiVir hebben, die waarschuwt je voor alle virussen, trojans en dergelijke.
Offline ikkedikke - 20/03/2005 15:36
Avatar van ikkedikke PHP expert dat werkt dus niet bij hem:P
ik heb zelf avg met een sygate firewall en dan dat beveiligingscetrum van windows, dat werkt uitstekend
voor de spyware en die troep heb ik spybot S&D en adaware en nooit ergens last van.
aanrader
Offline Tuinstoel - 20/03/2005 15:39
Avatar van Tuinstoel PHP expert Oeps verkeerd gelezen. Maar dan even opnieuw installeren lijkt me?
Anders kun je een online ding hier raadplegen (en google natuurlijk ook ).
Offline nemesiskoen - 20/03/2005 15:53
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
mss bij msconfig eens kijken

"1005 dagen niet geupdate"
Jij bent een rare... da's bekan 3 jaar ni geupdate... je hebt een firewall van in de prehistorie
Offline Os8 - 20/03/2005 16:00 (laatste wijziging 20/03/2005 16:01)

PHP interesse
Ik heb nu die McAffee verwijderd want die reageerde niet meer.
Nu heb ik nog een firewall vandoen. Weet iemand nog een goede firewall. ik dacht even aan Zonealarm.
En antivir doet het weer, hij was tegen houden door McAffee.

Edit: McAffee is nog niet verwijderd de firewall. Als ik deze verwijder kan ik niet meer op internet ???:?:
Offline ikkedikke - 20/03/2005 16:17
Avatar van ikkedikke PHP expert eerst een goeie downloaden en dan pas verwijderen? of je computer eerst zo instellen dat de firewall er niet meer tussen zit.
Offline Os8 - 20/03/2005 16:19

PHP interesse
Kan je me een aanraden?
Offline ikkedikke - 20/03/2005 18:19
Avatar van ikkedikke PHP expert Door: ikkedikke
Op: 20/03/2005 15:36
dat werkt dus niet bij hem:P
ik heb zelf avg met een sygate firewall en dan dat beveiligingscetrum van windows, dat werkt uitstekend
voor de spyware en die troep heb ik spybot S&D en adaware en nooit ergens last van.
aanrader

iets meer naar boven
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s