login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

backup kan na nieuwe installatie niet open!?

Offline Marleen - 16/03/2005 13:53
Avatar van MarleenLid Na een backup te hebben gemaakt in windows xp prfessional op de andere schijf, de E; heb ik op C opnieuw windows XP prof geinstalleerd, een schone installatie.
Nu wilde ik de backup openen en blijkbaar hebben er rechten aan gehangen die niet overeenkomen na de herinstallatie.
Een ramp van hier tot Tokio want ook mijn afstudeer scriptie zat erin die moet ik deze week inleveren!!:$  :(

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Klopper - 30/11/1999 00:00
Avatar van Klopper HTML interesse Probeer eens om een windows-gebruiker aan te maken met dezelfde naam als die je voor de herinstallatie hebt gebruikt.
Offline CelestialCelebi - 30/11/1999 00:00
Avatar van CelestialCelebi PHP gevorderde Of log in als Administrator...rnrnVeilige modus kan ook helpen..
Offline Marleen - 30/11/1999 00:00
Avatar van Marleen Lid Heb ik allemaal al gedaanrnComputernaam ook al veranderd.rnIk krijg het bericht dan dat de gegevens niet meer bruikbaar zijn
Offline prorsoft - 30/11/1999 00:00
Avatar van prorsoft PHP gevorderde mss licht het aan het bestandssysteemrndat het ene bijv. FAT32 en het andere NTFS is
Offline CelestialCelebi - 16/03/2005 14:54
Avatar van CelestialCelebi PHP gevorderde Het kan ook zijn dat de gegevens corrupt zijn geraakt.. En dan heb je een probleem. 

Op DVD gebrand ofzo?
Offline prorsoft - 16/03/2005 15:05
Avatar van prorsoft PHP gevorderde Als je het op een DVD brandt, dan moet je op je geformatteerde schijf ook een DVD-decoder hebben hè;-)
Offline Marleen - 16/03/2005 21:58
Avatar van Marleen Lid Ik krijg de volgende melding:
de backup bevat onherkenbare gegevens en is niet bruikbaar

niet herkend medium
Offline Dimi - 17/03/2005 09:44
Avatar van Dimi HTML interesse Een alternatief is een bootable CD van Knoppix.
Ik heb dit reeds gebruikt bij PC's die niet meer opstarten.

De CD invoeren, opstarten en booten op CD-ROM.

Vervolgens wordt een volledig Operating System van Linux opgestart, compleet met OpenOffice, en CD/DVD burning software.

M.a.w., je kan je data backuppen op CD/DVD, en vervolgens heel je PC formateren en herinstalleren.

Ik geloof dat de Knoppix CD's freeware zijn.
Meer informatie en download hier: http://www.knoppix.org/
Offline CelestialCelebi - 17/03/2005 09:50
Avatar van CelestialCelebi PHP gevorderde Jep, ze zijn freeware, heel goede CD's zijn dat. Heb er zelf ook 4 liggen (de 4 nieuwste versies)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.193s