IMO moet je webdesign aan mensen over laten die er verstand van hebben, en in dat geval is een WYSIWYG-editor min of meer overbodig... mits je beschikt over een content-manangement-systeem of voldoende kennis van zaken hebt (maar HTML inkloppen kan vermoeiend omslachtig zijn). rnrnHet hangt er eigenlijk een beetje van af wat je met een website wilt.
mijn hoofddoel van website is om zoveel mogelijk kennis over programmeren te verspreiden. Dit met een heel team natuurlijk, want in je eentje s rnrnMaar de meeste editors zijn in javascript gemaakt en die taal ken ik niet rnrnMaar misschien kan je me een snel voorbeeld geven van rnals je op die knop drukt dan wordt er in je tekstvak [code] toegevoegd en als je er terug op klikt wordt er [code] toegevoegd.rnrnstijn
[quote]mijn hoofddoel van website is om zoveel mogelijk kennis over programmeren te verspreiden.[quote]rnDan zou het handig zijn als je er zelf het eea van af weet. Het is nogal een obstakel als je zelf niet weet hoe je zo'n site zou moeten ontwikkelen Je zou ook eens kunnen kijken maar wat voor communities er al zijn, het zou wat zijn als ieder met zijnhaar eigen community begon.