login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

WYSIWYG-Editor?!

Offline Stijn - 15/03/2005 19:43
Avatar van StijnPHP expert Hallo 

Ik vroeg met af of mensen eigenlijk nood hebben aan een WYSIWYG-Editor op een website???

groeten stijn.:cool:

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ikkedikke - 30/11/1999 00:00
Avatar van ikkedikke PHP expert wou jij die dan speciaal gaan maken voor die mensen dan
Offline Thomas - 30/11/1999 00:00
Avatar van Thomas Moderator IMO moet je webdesign aan mensen over laten die er verstand van hebben, en in dat geval is een WYSIWYG-editor min of meer overbodig... mits je beschikt over een content-manangement-systeem of voldoende kennis van zaken hebt (maar HTML inkloppen kan vermoeiend omslachtig zijn). rnrnHet hangt er eigenlijk een beetje van af wat je met een website wilt.
Offline Stijn - 30/11/1999 00:00
Avatar van Stijn PHP expert mijn hoofddoel van website is om zoveel mogelijk kennis over programmeren te verspreiden. Dit met een heel team natuurlijk, want in je eentje s rnrnMaar de meeste editors zijn in javascript gemaakt en die taal ken ik niet rnrnMaar misschien kan je me een snel voorbeeld geven van rnals je op die knop drukt dan wordt er in je tekstvak [code] toegevoegd en als je er terug op klikt wordt er [code] toegevoegd.rnrnstijn
Offline Frederic - 30/11/1999 00:00
Avatar van Frederic PHP ver gevorderde volgens mij bedoelt hij gewoon voor de UBB opmaak, zoals HTMLarea Niet zoals Frontpage!
Offline Thomas - 30/11/1999 00:00
Avatar van Thomas Moderator [quote]mijn hoofddoel van website is om zoveel mogelijk kennis over programmeren te verspreiden.[quote]rnDan zou het handig zijn als je er zelf het eea van af weet. Het is nogal een obstakel als je zelf niet weet hoe je zo'n site zou moeten ontwikkelen Je zou ook eens kunnen kijken maar wat voor communities er al zijn, het zou wat zijn als ieder met zijnhaar eigen community begon.
Avatar van Stijn PHP expert gewoon als men erop klikt dat die tag in de tekstarena komt, hoe doe je dat
Offline ikkedikke - 30/11/1999 00:00
Avatar van ikkedikke PHP expert moet je ff hier in de bron kijken lijkt me, hier werkt het ook;-)
Offline SlashDotCom - 30/11/1999 00:00
Avatar van SlashDotCom Lid Er bestaat zo een editor op het i'net, die zit zelfs inbegrepen bij HQinternet paketten, maar die is niet zo goed naar het schijnt, veel fouten
Avatar van Stijn PHP expert en waar kan je die downloaden of vinden
Offline SlashDotCom - 30/11/1999 00:00
Avatar van SlashDotCom Lid geen idee, maar diegen die bij HQinternet zitten kunnen deze miss even installeren ofzo om toch een voorbeeld te krijgen
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.194s