login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Hotmail

Offline Os8 - 14/03/2005 17:51

PHP interesse
Hallo, ik weer idd.
Ik kan al een paar dagen niet op hotmail hij vraagt telkens om de tekens te typen zijn ze juist worden men cookies verwijdert en word ik weer naar aanmeld scherm gebracht.
Zo telkens weer.
Ook worden steeds de tabbladen van FF verwijdert 

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline prorsoft - 30/11/1999 00:00
Avatar van prorsoft PHP gevorderde Dat heb ik ook, kweenie hoe dat komt.
Offline Os8 - 30/11/1999 00:00

PHP interesse
Kheb effe rond gevraagt en andere kunnen er wel op.
Avatar van prorsoft PHP gevorderde Ik werk met Outlook Express, en soms wil die geen mail binnenhalen en zegtie ForbiddenrnEn dan worden al mijn mappen en berichten verwijderd en krijg ik een mailtje dat ik naar httpwww.hotmail.msn.com moet gaanrnMaar de link gaat naar iets anders, wat niet bestaat.

PHP interesse
Ik kan me aanmelden met men pa zijn adres maar niet met mijn s '( hacked
Offline biertie - 30/11/1999 00:00
Avatar van biertie Onbekend ik kan alleen inloggen met internet explorer, anders krijg ik een runtime error s

PHP interesse
Het is opgelost het lag zo wat aan McAffee internet securityrnkheb er wat aan geprutst. en nu ist opgelost )
Avatar van prorsoft PHP gevorderde Oh dan zal het ook wel aan mijn security liggen)
Offline eric - 30/11/1999 00:00
Avatar van eric HTML interesse [quote]Ik werk met Outlook Express, en soms wil die geen mail binnenhalen en zegtie ForbiddenrnEn dan worden al mijn mappen en berichten verwijderd en krijg ik een mailtje dat ik naar httpwww.hotmail.msn.com moet gaanrnMaar de link gaat naar iets anders, wat niet bestaat.[quote]rnrnDat vind ik niet zo gek want volgensmij had microsoft het afgeschaft dat je met pop3 je email op kon halen.
Offline Fenrir - 30/11/1999 00:00
Avatar van Fenrir PHP expert Je kunt mss een gmail account gebruiken Dat werkt bij mij tot nu toe altijd goed. Ook handig om bestanden op te slaan. PM me als je een account wilt.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.189s