login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Nog nooit meegemaakt.

Offline Os8 - 12/03/2005 22:12

PHP interesse
Hallo,
deze heb ik echt nog nooit meegemaakt met men pc.
Nu verandert de landinstelling telkens. dus men toetsenbord veranderd van azerty naar qwerty. Hoe kan dat nu weeral?

12 antwoorden

Gesponsorde links
Offline remy - 30/11/1999 00:00
Avatar van remy PHP ver gevorderde ik heb dat probleem ook, met shift+alt is het weer goed, maar als je dan een ander programma opend is het weer als vooreersts
Offline Os8 - 30/11/1999 00:00

PHP interesse
En men taalbalk ofzo krijg ik ook nietmeer open. dus heb ik er geen controle op.
Offline numlockrond - 30/11/1999 00:00
Avatar van numlockrond Onbekend ik had dat ook vaak. (denk iig dat het hetzelfde is)rnrnik heb (in nederland) een qwerty toetsenbord en bij landinstellingen staat dus toetsenbord verenigde staten (internationaal)rnrndie is geselecteerd maar vaak springt hij dan ineens op nederlands en zitten alle tekens (! en @ bijv. niet de letters) op een andere plek.rnrntoen heb ik gewoon alle talen die ik niet gebruikte verwijderd, zodat hij niks heeft om in te veranderen en ik heb nergens last meer van.rn
Offline remy - 30/11/1999 00:00
Avatar van remy PHP ver gevorderde hmm, thx voor de tip, zal ik ook eens proberenD
Offline kareljan - 30/11/1999 00:00
Avatar van kareljan Onbekend BUY AN APPLE!
Offline Dekin - 30/11/1999 00:00
Avatar van Dekin Nieuw lid Mis heje hier wat aanrnrn[b]Tip Ander toetsenbordrnDe standaard door Windows geïnstalleerde toetsenbordindeling heeft een vervelend trekje. Als je een aanhalingsteken (' of ) intikt, verschijnt deze niet meteen op het scherm, maar pas als je het sluitingsaanhalingsteken of op de spatiebalk hebt gedrukt. Als je dit vervelend vindt, kun je een andere toetsenbordindeling installeren en wel VS in plaats van VS Internationaal. Je doet dit door te kiezen voor het icoontje Landinstellingen in het Configuratiescherm en te kiezen voor het tabblad Talen. Drukken op de knop Details maakt het mogelijk wijzigingen aan te maken. De taalbalk kun je weergeven op de taakbalk, zodat je makkelijk kunt switchen tussen de verschillende talentoetsenborden. Dit doe je door met de rechter muisknop op de taakbalk te klikken en te kiezen voor taalbalk. Met de linker Alt toets en de rechter SHIFT toets kun je snel van toetsenbord indeling wisselen. Als je de andere toetsenborden niet nodig hebt, dan kun je de niet gebruikte toetsenbord indelingen ook verwijderen. Bron Schoonepc.nl rn[b]
Offline prorsoft - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van prorsoft PHP gevorderde oopz sorry
Offline ikkedikke - 30/11/1999 00:00
Avatar van ikkedikke PHP expert [quote]De standaard door Windows geïnstalleerde toetsenbordindeling heeft een vervelend trekje. Als je een aanhalingsteken (' of ) intikt, verschijnt deze niet meteen op het scherm, maar pas als je het sluitingsaanhalingsteken of op de spatiebalk hebt gedrukt.[quote] rnen wat als je een ä of ë wil typen en je toetsenbord zet em in een keer neer
Avatar van numlockrond Onbekend dan moet je hem met alt+cijfercombinatie invoegen.
Offline nathanael - 30/11/1999 00:00
Avatar van nathanael Gouden medaille

HTML gevorderde
Tja, das dan een oplossing...rnrnmaarre ken jij al die alt+cijfer combinaties uit je hoofdo
Avatar van numlockrond Onbekend nee, maar als ik m'n toetsenbord zo zou willen zou ik de belangrijkste iig wel uit m'n hoofd leren.rnrnmaja, waarom moeilijk doen. eerst en dan e bijv. gaat toch goed
Offline BigBug - 30/11/1999 00:00
Avatar van BigBug PHP expert Miss omdat Querty beter is prnNeej grapje, heb ik ook wel eens gehad, naar azerty dan, was bij mij wat spyware, ff scanne en weg )
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.18s