login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

crash bij 2 games van dezelfde makers

Offline svenie - 12/03/2005 16:18 (laatste wijziging 12/03/2005 16:23)
Avatar van svenieHTML interesse Hallo,
ik krijg een freeze bij de volgende 2 games (van EA Games):
C&C Generals
LOTR: The Battle for Middle Earth

de games lijken heel erg op elkaar...
LOTR: TBFME is afgeleid van C&C.
Ik had C&C al een tijdje, deed het perfect,
toen kocht ik LOTR: TBFME,
deed het ook perfect...
totdat ik een freeze ofzo kreeg, gek herhalend geluid en het enige wat ik nog kan doen is de computer uit zetten.
Helemaal gebeld naar EA games, maar ik kreeg maar nooit goeie oplossingen, en aan het systeem lag ook niks zeiden ze.
Nu heb ik gisteren C&C weer geïnstaleerd,
ik speelde even, en toen gebeurde hetzelfde!
weer een freeze 

Allebei de spellen hebben het heel lang, heel goed gedaan...
maar ik denk dat er een keer iets is veranderd.
maar wat?

edit: ik heb dit bij andere games niet, zoals UT 2004, NFS Underground, Prince of Persia...

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline master666 - 30/11/1999 00:00
Avatar van master666 Lid kan zijn dat je door een of ander programma te installeren een DLL of registerkey hebt overschreven waardoor het spel nu soms blokkeertrnrnformat Crnrnis steeds een goeie oplossing
Offline svenie - 30/11/1999 00:00
Avatar van svenie HTML interesse helaas...rnik heb de hele computer geformateerd...rnspellen 100 keer opnieuw geïnstaleerd, maar niks...
Offline master666 - 30/11/1999 00:00
Avatar van master666 Lid dan is het een lastigernrnkan ook liggen aan een of ander onderdeel in je pc dat een beetje aan het begeven is
Avatar van svenie HTML interesse zou kunnen, maar waarom dan juist die 2 spellen...rnze lijken echt heel veel op elkaar, rnzeg maar alleen een nieuw jasjernen waarom doen andere spelen het dan wel superrnrnp.s. de pc hebben we nu ong. 8 maanden rndat is toch niet superlangrnleven van een computer is toch wel iets langer
Offline Mythic - 30/11/1999 00:00
Avatar van Mythic HTML interesse zal waarschijnlijk iets zin dat de games in regid zitten en dat ze elkaars req overschrijden. kan wel geen oplossing geven om dat te verhelpen $
Avatar van svenie HTML interesse ik vind dat vaag...rnik had LOTRTBFME geïstalleerd, en daana pas C&C Generals, daarvoor Freezede hij al
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.188s