Ik zoek een gratis officiële website, dus bijvoorbeeld: www.naam.nl, www.naam.info, www.naam.com, www.naam.eu, www.naam.biz, www.naam.org of www.naam.net.
Weet je waar je zo'n site kan maken:?: Plaats hieronder dan een reactie:!:
:links::p
Admin edit: Soms vergeten om je caps lock uit te schakelen bij de titel?
Gratis zul je hem [u]nooit[u] krijgen, behalve als je je laat sponsoren, maar met de manier waarop jij je hier op SiteMasters vertoont zal dat wel niet zo makkelijk gaan, aangezien je je ietswat onprofessioneel gedraagt.
je kunt natuurlijk ook .tk pakken, dat is gratis;-) maar verder weet ik niemand die er een gratis geeft! je kunt ook aan wedstrijden meedoen en winnen zodat je een domein wint
idd, welke domeinnaam wil je + wat voor hostingrnrnWat voor site wordt hetrnrnIk kan je het mss wel (gratis) geven...rnrnVoeg me toe op msn wim@robohost.be
@nemesiskoen, ja, daar heb ik ook gehad. Moets voor 31 December 2004 een code sturen ofzo. Heb voor een jaar nu een gratis forward adres van .info domein.
Hey als je tog bezig bent dan paas mij er oowk maar een.D D p rnrn[quote]ik heb ook een hoop van die .info domeinen, ligt eraan waar je site over gaat, (wsl over zeilen) maar anders mag je ze wel hebben [quote] rndoe mij die maar dan bouw ik hem om. goedD
De domeinen zelf zullen mesch moetenbetaald worden e! Das max 15 € per jaar voor een gewoon domein (be , nl, com,...) maar je host das nog een bijkomstig iets tezijn je dit van iemand krijgt ;)
er is niet zoiets als een gratis domein naam.rnhiervoor zul je altijd moeten betalen.rnJe kan een host met domeinnaam kopen (standaart is rond de 30 euro per jaar)rnSommige redirecten je site ook voor ongeveer 2 euro.
hallo,rnrnik zoek gratis een echte auto, dus bijvoorbeeld een peugot of een volkswagenrnrnweet iemand waar je gratis zo'n auto kan krijgen plaats hieronder dan een reactie!
[quote]hallo,rnrnik zoek gratis een echte auto, dus bijvoorbeeld een peugot of een volkswagenrnrnweet iemand waar je gratis zo'n auto kan krijgen plaats hieronder dan een reactie[quote] rnrnJa tis idd een idiote vraag, en als dit een nl domeinnaam nodig heeftrnrnhttpwww.topzeiler.tk