login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

verwijderde bestanden terug zetten

Offline Xzero - 11/03/2005 17:36
Avatar van XzeroPHP beginner heey,

ik heb geloof ik een maand geleden zo'n topic gezien, maar kan het niet meer terug vinden ... ik heb een probleem, ik heb met <shift>+<delete> een paar bestanden verwijdert wat ik niet moest doen... hoe kan ik dit herstellen? is er ook gratis downloadbare software hiervoor?

thnx

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Metalhead - 30/11/1999 00:00
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Haha )rnO, sorry, da's niet best...rnVoor zover ik het weet ben je het dan toch echt kwijt...rnrnIk heb al eens m'n hele stageproject gewist (omdat de actieve cursor in de map-structuur stond ('t linkerframe van windows) en niet op het bestand (rechter-frame) )
Offline delta_004 - 30/11/1999 00:00
Avatar van delta_004 Onbekend Sorry dan ben je dom!!rnJe kan het niet meer terug halenrnDie sneltoets is PARNAMENT delete
Offline Xzero - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Xzero PHP beginner nee dat is niet echt best (... is ook nog eens belangrijk, dus heb echt zo'n programma nodig om het te herstellen... en het moet graag gratis zijn )rnrn@delta_004 Ik denk dat jij mijn situatie niet begrijpt... en je weet niet eens HOE het gebeurt is... mss is het helemaal niet dom, maar gewoon een foutje wat iedereen kan maken...
Offline delta_004 - 30/11/1999 00:00
Avatar van delta_004 Onbekend Juist sorryrnMaar wat ik wel weet. Microsoft programma's maken van elk opgeslage bestand een extra kopie in de map Windows
Offline remy - 30/11/1999 00:00
Avatar van remy PHP ver gevorderde restore helpt waarschijnlijk ook niet, die heeft aleen effect op instellingen
Offline prorsoft - 30/11/1999 00:00
Avatar van prorsoft PHP gevorderde je hebt er wel programmaatjes voor, die het kunnen undeleten, ook als je SHIFT+DELETE hebt gebruikt, zoals TuneUp
Offline CelestialCelebi - 30/11/1999 00:00
Avatar van CelestialCelebi PHP gevorderde En hoe kan zo'n programma dat ooit voor elkaar krijgenrnrnJe hebt op een schijf 160 GB bijv. en 20 GB vrij, dan delete je een bestand van 4 GB en heb je nog 24 vrij, maar toch kan dat programma dat bestand terughalenrnrnVertel 't mij dan ook even, kan ik er nog wat extra DVDtjes op kwijt. ) Dank u
Offline prorsoft - 30/11/1999 00:00
Avatar van prorsoft PHP gevorderde Ja, want als je iets delete, dan laat ie de naam beginnen met gekke tekentjes, zodat normale software die negeren, maar als er een nieuw bestand opkomt en er is geen ruimte meer, dan verwijdert ie dat oude. maar als je er nog geen bestanden overheen geschreven hebt, kunnen [b]sommige[b] programma's, zoals TuneUp die vage tekentjes weghalen zodat het weer een gewoon bestand wordt.rnDank u voor uw aandacht.)
Offline DeafBoy - 30/11/1999 00:00
Avatar van DeafBoy HTML beginner yep zoek ff op Google naar Tune Up.. zelfs al gebruikt..rnZeer simpel maar wel effectief..rnrnZo zie je maar, op deze wereld is alles mogelijk..
Offline CelestialCelebi - 30/11/1999 00:00
Avatar van CelestialCelebi PHP gevorderde Hey dat is wel cool! Had ik een jaar geleden moeten weten.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.182s