wat is het precies ik heb namelijk planet en sins een uur is mijn internet snelheid gehalveerd ( misschien heeft dat iets met poort 25 te maken want waar staat het allemaal voor .. wat komt er doorheen rnrnen weet je misschien of planet internet de poort 25 ook gesloten heeft
dat zou ik helaas niet weten rnpoort 25 staat voor e-mail dat je je eigen e-mail server kan draaienrnen als je een eigen webhost heb om email te versturen vanaf je webhostrndaar is poort 25 voorrnrnvertel deze website aan zoveel mensen door ! rndes te meer stemmen des te beter !
1) Stemmen Ik zie nergens een Stem nu!-knopjern2) Denk je dat zoiets iets zal uithalen Die beheerder zou dan mss kunnen beginnen met iets professioneels uitziend te maken, want dit is toch wel erg bekakt... Als Quicknet daar zal naar luisteren...
als je mailtjes stuurt kan dat toch net zo goed over een andere poort je kan ook een http-server op poort 81 zetten als je daar zin in hebt dus wat maakt dat uit voor de spam die verstuurd wordtrnenne je computer wordt echt niks slomer van het sluiten van poort 25 hoorp daar gaat normaal geen data over
pfff waarom een eigen mailserver willen draaien.rnals je een mail wilt versturen op je eigen webserver gebruik je toch gewoon de smtp van je provider.rnrn(mailsmtp).provider.(benlcom)rnrnik heb der geen last van da ze die port sluiten.rnen zal er zeker niet voor betalen om ze open te krijgen