login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Pc herstellen.

Offline Os8 - 07/03/2005 20:55

PHP interesse
hallo,
het wordt stil aan tijd voor een upgrade aan men computer, programmas laden traag, processen worden afgesloten door fouten, installaties voltooien niet meer.
Ik ben van plan om eerst een nieuwe schijf te laten plaatsen maar wat kan ik dan nog laten upgraden om toch die processen niet te laten afsluiten en al die andere dingen die ik opnoemde.?

13 antwoorden

Gesponsorde links
Offline BigBug - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van BigBug PHP expert Werkgeheugen en nieuwe processor lijkt me en format C is ook handig...
Offline Os8 - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)

PHP interesse
Lol een format c is al hopeloos als ik men pc al 30 keer geformateerd heb in nog geen jaar.
Offline Fenrir - 30/11/1999 00:00
Avatar van Fenrir PHP expert Je kunt beter eens beginnen met het opnieuw installeren van windows.rnDan wordt je pc meteen een stuk sneller.rnrnMaar als het dan toch te langzaam gaat kun je beter nieuw geheugen (RAM) en een nieuwe processor plaatsen, want een HD maakt meestal niet zo veel verschil. Een nieuwe videokaart wil voor spelletjes ook wel eens helpen.
Offline biertie - 30/11/1999 00:00
Avatar van biertie Onbekend nieuwe processor is mss nog niet direct nodig..rnidd wel wat ram erbij persen, en een format C uitvoeren, om je fouten te verwijderen 
Offline SlashDotCom - 30/11/1999 00:00
Avatar van SlashDotCom Lid werkgeheugen, nieuwe CPU(nieuw moederbord), alle partitities verwijderen, formatteren en opnieuw aanmaken, en dan miss eventueel een nieuwe harde schijf voor backups
Offline Fenrir - 30/11/1999 00:00
Avatar van Fenrir PHP expert Wat heb je nu voor een ProcessorRAM
Offline Os8 - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)

PHP interesse
nu heb ik 512MB Ram-geheugen.rnEen nieuw moederbord zal niet nodig zijn.rnwel een nieuwe schijf veronderstel ik.
Avatar van biertie Onbekend weet je wat het probleem is met een nieuwe CPU, zkr bij iets oudere systemen..rndaje dan automatich ook een nieuw moederbord moet hebbenrneen nieuw moederbord betekend bijna zkr een nieuw werkgeheugen.rnen zo blijven de kosten rollen, en ben je ineens beter met een nieuwe pc.rnrn@OS8 waarom formateer jij je pc zoveel o rn2 of 3 keer per jaar is al meer dan genoeg hoor.. en daartss moet je erm maar gewoon zorg voor dragen!
Offline Os8 - 30/11/1999 00:00

PHP interesse
Zorg voor dragen doe ik maar de virussen en spyware maken de pc stuk.rnMss gewoon nieuwe processor en meer niet hij is mss nog maar 9 maand oud hoor.
Avatar van biertie Onbekend sommige mensen instaleren een virusscannerrnsommige mesen hebben een anti-spyware programma zoals hitmanrnrndas het enigste wat ik er nog wil over zeggen, als je zulke commentaar geeft p
Offline SlashDotCom - 30/11/1999 00:00
Avatar van SlashDotCom Lid herformateer anders eens, optimaliseer je hardwaresoftware deftig, instaleer antivirus, anti-spyware, direct updaten van deze 2 + SP2(miss slipstreamen voor je eraan begint)rnrnDit is miss de meest goedkope oplossingrnen vergeet natuurlijk niet om backups te nemen hé d
Offline Os8 - 30/11/1999 00:00

PHP interesse
Backups
Offline nemesiskoen - 30/11/1999 00:00
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
een backup zijn al je gegevens die je voor het formateren ergens anders op zet, zodat je deze niet kwijt geraakt.rnrnAls je bv. je prog's in C program files ramt, en je format je C drive dan is het dada programmarndus op een andere schijf zetten, of een andere harde schijf, of een externe harde schijf en zo zijn er nog honderden opties
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s