je hebt wel sites zoals freetranslation.com en systranbox.com, maar dan krijg je nooit een echt goede vertaling. Dusrnrn- engels lerenrn- iemand vragen om hem voor je te vertalen
heel leukrnhad ik ook zonet gezien, maar niet echt fijn, als je in het chinees wilt vertalen geeft ie zo'n vierkantje...rnen hij geeft bij enkele woorden maar 1 vertalingrnje kunt het beter zelf vertalenD
[quote]ik kanrnDuits, Engels, Frans, Latijn en klein beeje spaans[quote] Duits en Frans kan nog, maar je bent 13 en dan ga je ff nederlands naar perfect latijn vertalen Woordenboeken nederlands-latijn bestaan ook bijna niet meer en dat is echt niet zo makkelijk (als je latijn hebt gestudeerd wss wel, maar anders..)
idd, maar zij het er maar ff bij, ik denk ook niet dat iem. zijn site in het latijn gaat zetten,rnde enige die dat kan lezen zijn priesters uit het jaar 1000rnmaar bij ons in de bieb op school liggen van die woordenboeken, en bij m'n latijnleraar
[quote]maar bij ons in de bieb op school liggen van die woordenboeken, en bij m'n latijnleraar[quote] bedoel je niet latijn-nederlands die hebben wij ook op school, maar de leraar die ik vorige jaar had had een nederlands-latijn woordenboek dat al tientallen jaren oud was en hij en andere leraren zeiden dat je die tegenwoordig niet meer kunt kopen omdat ze al jaren niet meer gemaakt worden (ergens op de wereld misschien nog wel, maar echt heel weinig omdat ze toch niet meer gebruikt worden. latijn wordt alleen nog vertaald, niet meer geschreven).rnrnmaja, is verder idd niet zo interessant. Behalve de lorem ipsum dummytekst zul je amper latijn tegenkomen op internet.
@prorsoft:
Das idd te merken aan je *goede* cijfers die je dr op school voor haalt. 2.3:p.
Tja das jammer als iemand van SM bij je in de klas zit hè^^
Edit: vertaalprogramma moet je bijvoorbeeld Babelfish van altavista gebruiken:D
@svenie:
Meneer stuut doet zeker latijn????
Kdoe lekker atheneum :p:p:p:p:p
Edit @prorsoft:
Bekkie dicht a.u.b. anders pak ik je morgen op school (het gaat om de reactie hieronder!!) :p:p
^^
Word 2003 vertaler is superzlecht, ik heb het ooit eens gebruikt voor school, en ik had een 1.:$
@Legolas: Alsof jij geen stuud bent, alleen maar tienen!!!
Dat heb je nou als je Atheneum kiest.:D Met Gymnasium haal je nog eens behoorlijke cÿfers!!!^^^^