login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

zoekfunctie

Offline DeafBoy - 21/09/2004 10:11
Avatar van DeafBoyHTML beginner Ten eerste heb al op Google gekeken, kon niet echt goed vinden, of het Engels was ietsepietse ingewikkeld.

Ik zou graag een zoekfunctie willen hebben die op mijn site doorzoekt. Maar dan wel graag zonder Database.

Iemand ff een tip waar ik naar kan zoeken?
Want op sitemasters V2 staat er wel ergens, "Hoe werkt een zoekfunctie?", maar geen antwoord

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Slipie - 21/09/2004 11:21
Avatar van Slipie PHP beginner nou als je je host naar bestanden wilt afzoeken moet je allereerst de directory's opennen.
vervolgens alle text bestanden(dus ook php en html) om de inhoud te kunnen lezen.
tenminste zo zou ik beginnen.
het is alleen niet zo makkelijk!
Offline DeafBoy - 21/09/2004 11:24
Avatar van DeafBoy HTML beginner hmzz, er is geen PHP bestanden, ook geen sprake van ASP bestanden en Database.. Allemaal HTML/HTM bestanden..
En ze zitten allemaal in dezelfde directory.

Iemand een suggestie?
Offline Slipie - 21/09/2004 12:43
Avatar van Slipie PHP beginner duh mijn manier die ik hierboven beschrijf is alleenmaar makkelijker als alles in 1 map staat.
maarja je host moet wel php ondersteunen.
Offline Thomas - 21/09/2004 12:55
Avatar van Thomas Moderator Ga naar zoeken (op deze site) en kijk naar de source in het onderdeel "zoeken met google".
Je kan dan in je eigen site zoeken met behulp van Google dacht ik.
Offline DeafBoy - 21/09/2004 17:16
Avatar van DeafBoy HTML beginner Heb het al opgelost door ASP te gebruiken. Tja nog steeds fanatieke fan van ASP.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s