login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

games maken | Pagina 2

37 antwoorden

Gesponsorde links
Offline nemesiskoen - 30/11/1999 00:00
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
1. sitemasters.bern2. tutorialsrn3. overigern4. c# - 1rnrnhele goeie tutorial om de basis te leggen, daarbij ligt ook een linkje geleverd naar een site, op die site klik je download en daar is je editor, je moet wel microsoft framenetworks fx hebben dacht ik... maar die kan je zo afhalen van microsoft.com
Offline Os8 - 30/11/1999 00:00

PHP interesse
In flash kan je ook nog leuke games maken.
Offline Zerato - 30/11/1999 00:00
Avatar van Zerato Onbekend jah,maar hoe compile je want mijn editor is anders!
Offline XenoX - 30/11/1999 00:00
Avatar van XenoX Gouden medailleGouden medaille

PHP expert
Delphi met OpenGLrnrnAls je CounterStrike kent, die gebruikt OpenGL )
Offline biertie - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van biertie Onbekend [quote]biertie! het is C# niet C++[quote]rnsorry hoor, maar de meeste games zijn geprogrameerd in C++rndus ook medal of honor, call of duty, return to castle wolfenstein, far cry, doomIII, nfs, ...rnrnzkr alle bekende games zijn geprogrameerd in C++, of toch in hoordzaak C++ rnrntis maar dadde het weet prnrn@XenoXrnopenGL gebruik je altijd in combinatie met een andere programeertaal..
Offline Zerato - 30/11/1999 00:00
Avatar van Zerato Onbekend ik ga nu beginnen met C++ dit wordt moeilijk denk ik)
Offline nemesiskoen - 30/11/1999 00:00
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
c++ is niet zo moeilijkrnc++ gecombineerd met games maken is wel moeilijkrnmss eerst jezelf de vragen stellenrn- wat wil ikrn- wat voor graphics wil ikrn- heb ik die graphicsrn- heb ik mss de mogelijkheid deze te makenrn- kan ik iem anders die laten makenrn- kan ik graphics laten bewegen met mijn programeerkunstenrn- kan ik objecten laten botsen en niet door mekaar laten gaanrnrndaarna ga je voor elk ding dat je in je spel hebt een object makenrndus lekker OOP programeren, zoals de toekomst het voorschrijftrnelk karakter is een object, elk ding, elk wezen, elk kleinste stofje...rnrnen dan wens ik je verder heel veel succesrn(tip gebruik c++ in combinatie met DirectX)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.181s