Ik heb net ontdekt dat je met #develop ook c++ kan programmeren.rnDan zou ik die toch maar nemenrnhttpwww.icsharpcode.netOpenSourceSDrnrnDie is beter vind ik.
[quote]NOTEPAD aan de macht!!!rnal die tralalala hoeft niet voor mijD [quote] rnIn NotePad heb je geen highlight en geen errors checking, maar PSPad welp
highlighting is niet nodig, en errors checking... van vallen kan je leren, van error checking niet rnrnvrij raar...rnje drukt 2x op verzenden maar het ene bericht wordt wel 2min later verzonden dan het andere
prosoftrnik heb het over de echte tijdrnals je het edit dan krijg je een tweede tijd erbijrnbij jou zijn die gelijk, wat betekent dat het bericht pas 2 minuten later is verzonden zoals ik al zeirnrnheb het eventjes getestrnrn[quote]Door nemesiskoen rnOp 02032005 1702rnLaatste wijziging 02032005 1800rnrnDoor prorsoft rnOp 02032005 1654rnLaatste wijziging 02032005 1654[quote]rnrnzie jernmaar maak niet uit
@nemesiskoenrnrndat kan kloppen, want m'n internet viel ff uit, en toen deed ie het ff sloom, dus ik heb toen het w8en een beetje te lang duurde drukte ik nog een keer