login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

enters in vbs (wsh)

Offline nemesiskoen - 02/03/2005 09:45
Avatar van nemesiskoenGouden medaille

PHP expert
Halo,
ik heb een klein vraagje
hoe kan in enters zetten in vbs
hiermee bedoel ik de WSH (Windows Script Host) versie
NIET de internet versie (dat is <br>)
maar dus een uitvoerbaar, niet geinterpreteerd script dat op windows draait
Ik heb al honderden dingen geprobeerd: \n <br> <br />...
als ik gewoon een enter zet midden in een output dan freakt hij omdat vbs niet aan ; doet

dus, hopelijk kan iemand mij helpen, liefst zo snel mogelijk

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Wijnand - 30/11/1999 00:00
Avatar van Wijnand Moderator hoe ziet een normaal ding eruit misschien dat ik het dan herken. Ik zou zo niet weten wat vbs is..
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik zat me te vervelen en ging wat zoeken, ik weet niet zeker, maar mss heb je [url=httpwww.winguides.comscriptingreference.phpid=84]hier[url] wat aan rnrnrnrn[quote]ParametersrnThe prompt specifies the string to show the user in the dialog box. The maximum length of prompt is approximately 1024 characters, mulitple lines hould be seperated by a carriage return character (Chr(13)), a linefeed character (Chr(10)), or carriage return–linefeed character combination (Chr(13) & Chr(10)).[quote]
Offline nemesiskoen - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
[code]phprnDim input, input2, path, boolrnrnSet ws = WScript.CreateObject (WScript.Shell)rnrninput = inputbox(Geef het path in)rninput2 = inputbox(Geef het bestand in)rnrnjanee = Msgbox (Bent u zeker van uw actie,vbYesNoCancel,Message box Bevestiging)rnIf janee = 6 Thenrn Set scut = ws.CreateShortcut (labo_d_applet.lnk)rnrn path = input + labo_d_applet.batrnrn If scut.TargetPath = path Thenrn bool = TRUErn End Ifrn If scut.Arguments = input2 Thenrn bool = TRUErn End Ifrn If scut.Save Thenrn bool = TRUErn End Ifrn If bool = FALSE Thenrn WScript.Echo Er is een fout opgetredenrn en dan hier bv een enter na die fout opgetreden plus specificatie, snap jern Elsern WScript.Echo Het is geluktrn End IfrnEnd If[code] rnrnrnzo ziet een kleine vbs code eruit wijnand, voor school moeten maken, die php staat erbij voor de highlight
Avatar van Wijnand Moderator vbCRrnrndit is een enter als het goed is...rnrnTenminste dat vond ik online ergens. Ik denk dat je het met een & achter de tekst moet zetten maar jij zal er vast meer van weten dan mij )rnrn
Offline nemesiskoen - 30/11/1999 00:00
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
mercikes het werktrnrn--rnWScript.Echo tekst&vbcr&tekstrnrn
Avatar van Wijnand Moderator mooi (Y)
Offline Thomas - 30/11/1999 00:00
Avatar van Thomas Moderator Je hebt een carriage return [b]VBCR[b] (Chr(13)) en een linefeed [b]VBLF[b] (Chr(10)). Meestal worden ze in combinatie gebruikt inderdaad omdat een enter in Windhoos systemen bestaat uit een carriage return gevolgd door een linefeed (rn in PHP).
Offline prorsoft - 30/11/1999 00:00
Avatar van prorsoft PHP gevorderde ik gebruik altijd [b]vbCrLf[b] dan doet ie het alletwee
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s