login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Lay-out basis

Offline kareljan - 26/02/2005 19:47
Avatar van kareljanOnbekend Kan ier iemand vlug een simpele lay-out in elkaar flansen in psd formaat, kleuren doen er ni toe, ik zou alleen graag hebben dat hij er zo uit ziet:

_______________________________________________________ Plaats om dingen te typen en foto's te plaatsen en al dienen zever hier

en tis al gedaan! hopelijk is da een beetje duidelijk, als iemand da kan doen voor mij, ge krijgt zeker nen link! en als ge wilt moogt ge ook zelf nen reclame pagina ontwerpen die ik dan in de menu balk ga zette.

mci bij voorbaat

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Mythic - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Mythic HTML interesse waarvoor is dit nodig om lay out te gebruiken of om te zien hoe een psd file is opgebouwd
Offline remy - 30/11/1999 00:00
Avatar van remy PHP ver gevorderde waarom altijd in psrnhtml is toch ook niet voor niks
Offline numlockrond - 30/11/1999 00:00
Avatar van numlockrond Onbekend als het zo simpel moet zijn kan het idd ook gewoon in (x)html + css.
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van vinTage Nieuw lid Maak gewoon zlf met photoshop of whatever graph programma een button met een mooie achtergrond.rnOpen je html maak een nieuwe style aan.rn[code]style type=textcssrn!--rn.knop {rn background-image url(padnaarknop.jpg);rn}rn--rnstyle[code] rnMaak dan in je html een tabel aan met daarin het aantal kolommen dat je knoppen wilt, en maak die cellen dan [code]td class=knop linkjetd[code]
Offline kareljan - 30/11/1999 00:00
Avatar van kareljan Onbekend THX maar kzou gewoon graag es zien oe dat da allemaal in mekaar zit me ps...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s