login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Hitman pro

Offline Os8 - 26/02/2005 18:02

PHP interesse
hallo,

Heeft iemand hitman pro 1.7.6?
Ik heb het net gedownload ik kreeg een error tijdens de installatie waardoor hij daarna niet verder configureerde
maar weet iemand of hitman pro na al die configuratie dan nog over je internet gebruik bewaakt?

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline SlashDotCom - 30/11/1999 00:00
Avatar van SlashDotCom Lid ik heb dat en alles werkt hier
Offline freddyboeke - 30/11/1999 00:00
Avatar van freddyboeke HTML beginner bij mij werkt het ook
Offline Os8 - 30/11/1999 00:00

PHP interesse
Antwoord op vraag alst kan is hij nog steeds actief en houd hij spyware na al die configuratie
Avatar van SlashDotCom Lid probeer hem eens te laten scannen.rnhet is geen permanente berschming é, zoals een firewall dat wel is.rnhet is hetzelfde als ad-aware maar dan met verschillende anti-spyware programma's in 1. je met hem laten scannen op jouw bevel
Offline nemesiskoen - 30/11/1999 00:00
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Antwoord op vraag alst kan is hij nog steeds actief en houd hij spyware na al die configuratiernrnJa, als ik mag aannemen dat je een stom windows waarschuwinkje kreegrndit heeft een lange verklaring, maar om het kort te houden, Hitman is still active!rnrnToch moet ik zeggen dat ik niet zo van hitman hou, het is veel te agressief en kan soms kostbare gegevens als spyware zien en deze opruimen, vandaar hou ik het bij het eenvoudige paket van Ad Aware
Offline prass - 30/11/1999 00:00
Avatar van prass Nieuw lid NIET hitman pro downloaden daar zit zelf een virus in scan het maar eeens
Avatar van SlashDotCom Lid prass ik heb hitman pro en mijn virus scanner geeft helemaal geen virus aan. ik denk meer dat jij met een virus zat^^rn
Offline freddyboeke - 30/11/1999 00:00
Avatar van freddyboeke HTML beginner hitman word tegenwoordig aanbevolen door verschillende computermagazines. Die gaan heus geen troep promoten hoor 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.357s