login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

puntensysteem?

Offline ikkedikke - 22/02/2005 22:41
Avatar van ikkedikkePHP expert kan iemand me vertellen hoe dit puntensysteem nou werkt ?
wordt er voor iedere post in een forum een punt bij geteld voor die categorie ofzo ?

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van vinTage Nieuw lid ja @ bovenstaandernEn je krijgt ook punten voor quizen, scripts, tutorials, linkjes, downloads, boeken.rnMeer punten voor scripts en tuts.rnrn[b]edit[b]rnEn dis weer een punt erbij voor mij rnrn[b]edit2[b]rnGa nou AUB niet inneens onzin lopen antwoorden op elke willekeurige vraag he, alleen als je een nuttig antwoord hebt dan posten, anders niet.rntenzij het topic het toelaat natuurlijk zoals [url=httpwww.sitemasters.bepagina=forumindex&ond=reply&cat=9&id=4357]---deze[url]
Offline cracker - 30/11/1999 00:00
Avatar van cracker Onbekend SQL - database openen, variabele puntenaantal inlezen, met 1 verhogen, database sluiten ;)
Offline Metalhead - 30/11/1999 00:00
Avatar van Metalhead HTML gevorderde @Cracker; ik denk niet dat ikkedikke dit puntensysteem aan het nabouwen is, hij wil gewoon weten hoe hij op dit forum punten kan verdienen... En dat is dus zoals VinTage zei.rnrnIk zou beginnen met alle quizen maken (en als je van een bepaalde quiz geen verstand hebt, doe dan eerst een tutorial over dit onderwerp)... Dan heb je al aardig wat puntjes (en je hebt gelijk weer wat geleerd waarschijnlijk)...
Offline Dennisvb - 30/11/1999 00:00
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Op het forum zijn punten te verdienen in alle categorien, behalve ontspanning
Offline remy - 30/11/1999 00:00
Avatar van remy PHP ver gevorderde ow en als je een topic start krijg je geen punt, ofwelrnrntrouwens, soms zie ik mensen die hebben '1 punten'^^
Offline numlockrond - 30/11/1999 00:00
Avatar van numlockrond Onbekend [quote]kan iemand me vertellen hoe dit puntensysteem nou werkt rnwordt er voor iedere post in een forum een punt bij geteld voor die categorie ofzo [quote] Zie FAQ.rnrnVerder komt het over alsof je graag punten wilt verdienen. Waarom Wat moet je met die punten Als je nuttige dingen toe te voegen hebt dan post je die om je kennis met anderen te delen en niet voor de punten. Die punten krijg je vanzelf wel een keer.rnrnAls je er nu per se een aantal wilt hebben kun je idd naar de quizzen kijken.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.187s