login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

bedrijf

Offline Wijnand - 22/02/2005 22:26
Avatar van WijnandModerator Hallo zijn hier ook nog professionele webprogrammeurs die bij een bedrijf werken. Zo ja.. wat wordt van je verwacht en/of als er freelancers komen, wat wordt er van hun verwacht.

Ik wil dit weten omdat ik langzaam aan op zoek ben naar een (bij)baan in dit wereldje en daarom wil ik weten waar ik dan aan toe ben.

13 antwoorden

Gesponsorde links
Offline DeafBoy - 30/11/1999 00:00
Avatar van DeafBoy HTML beginner Beste Wijnand,rnrnTIP voor je, kijk even op httpwww.freelance.nlrnDaar kun je diverse opdrachten aannemen na uiteraard registreren.rnZowel voor PHP, ASP, Visual Basic, C++ of een combinatie daarvan.rnrnHopelijk heb je hier wat aan..rnrn
Offline Wijnand - 30/11/1999 00:00
Avatar van Wijnand Moderator nou ok.. handige link maar ik wil meer weten wat ik dan kan verwachten zodra ik een aanbod aanneem.
Offline remy - 30/11/1999 00:00
Avatar van remy PHP ver gevorderde je moet van te voren goed dingen op papier zetten, zodat waar jullie je handtekening onderzetten ook daadwerkelijk uitgevoerd worden, niet meer en niet minder. Ook om miserstanden te voorkomen. je kunt dan terugvallen op dat overeenkomst als jullie het ergens niet mee-eens zijn;-)
Offline DeafBoy - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van DeafBoy HTML beginner Verwachtingenrnrn1. Ten eerste verwachten ze bijna altijd een CV van je.rn2. Ook een soort portfolio, voorbeelden.rn3. Als je een aanbod neemt, dat je dan een echte deadline heb. Keertje meegemaakt, dat het binnen 2 dagen af moest.. Dus heel vaak krappe deadlines.rn4. Dat betaling soms best stroef kan gaan, dus zoals Remy het zei, maak een contract op.rn5. Kijk goed na, of je ook een onderhoud moet gaan verrichten, dat ook nakijken in het contract ivm betaling.rnrnTaken Verantwoordelijkheden rn1. Onderhoud en beheer Internet sites; rn2. Bewaken van de beschikbaarheid, het functioneren en de kwaliteit van de websites; rn3. Vernieuwing in functionaliteit en techniek van de websites; rn4. Centraal aanspreekpunt m.b.t. functioneren van de websites; rn5. Zorgt voor een consistente structuur en lay-out van de websites en bewaakt de toepassing van de huisstijl; rnrnVaardigheden rn1. Cognitieve vaardigheden rn2. MBO HBO werk- en denkniveau rn3. Heeft minimaal 3 jaar werkervaring opgedaan als webmaster; rnrnVakkennis rn1. Ervaring in webdevelopment op een Windows of Linux platform; rn2. Ervaring in het werken met een content management systeem, rn3. Enige kennis van HTML, ASP, PHP, Java Script, XML en SQL; rn4. Ervaring met fotobewerkingsprogramma’s als Photoshop, Corel of Paint Shop Pro. rnrnDat is het zo wat..
Avatar van Wijnand Moderator ok.. thx.. en weet je toevallig ook waar je zelf bij moet nadenken als je een bedrijf wil opstarten qua webdesign ]
Offline RinkXing - 30/11/1999 00:00
Avatar van RinkXing HTML beginner Hmm, daarbij komt wel nog kijken dat je op snel tempo kunt werken en aan de klant zijn eisen kunt voldoen, maar dat zie je tegen die tijd dan wel hé
Offline remy - 30/11/1999 00:00
Avatar van remy PHP ver gevorderde ja, maar de klant wil altijd meer he;-)
Avatar van RinkXing HTML beginner tja, dat is ook waar, maar dat heb je toch met alles of niet
Offline DeafBoy - 30/11/1999 00:00
Avatar van DeafBoy HTML beginner Eigen bedijf qua websitedesignrnrn1. Portfoliorn2. Prijzen per paginaheaderlogo etc..rn3. Als je echt een eigen bedrijfje wilt zijn moet je volgens mij ook belasting betalen en er komt ook veel papierwerk bij kijken.rnrnVerder zou ik het niet weten, omdat ik er zelf niet aan doe..
Avatar van Wijnand Moderator nee ok.. nou ik heb al wel research gedaan maar misschien dat bepaalde mensen die wel een eigen bedrijf(je) hebben mij kunnen helpen. Ik wil het samen gaan doen met iemand (eventueel met klasgenoten).
Avatar van RinkXing HTML beginner kijk eens op het bedrijf van mijn oom [url=httpwww.web3.nl]Web3[url]
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00
Avatar van vinTage Nieuw lid XenoX en BladiN zijn daar volgens mij mee bezig, in elk geval wel geweest, ik denk dat je hun gewoon ff moet pmmen.
Avatar van Wijnand Moderator Ja ik weet het... met allebei heb ik aardig goed contact. Probleem is alleen dat het er naar uit ziet dat ze er voorlopig nog niet veel mee doen en 3 is al vrij veel waardoor het lastig is om winst te maken (en aangezien ik er dan zo goed als afhankelijk van ben... ).
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.189s